پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد/ باقری هم استرس داشت

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این باشگاه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در دیدار با آلومینیوم نیز اعضای تیم استرس داشتند.

پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد/ باقری هم استرس داشت
کد خبر: 461286
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۱:۱۰:۰۵

اعتمادآنلاین| ناصر ابراهیمی درباره شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه دوم مستحق شکست نبود، اما هر اتفاقی در فوتبال ممکن است. کنعانی‌زادگان و حسینی مصدوم بودند و غیبت آنها در عملکرد تیم موثر بود. با این حال پرسپولیس روز خوبی را پشت سر نگذاشت. مربیان و بازیکنان از لحاظ فنی آماده هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند، اما استرس داشتند و نگران بودند که دلیل آن را نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه پنج عامل در موفقیت تیم تأثیرگذار است، تصریح کرد: مدیرعامل، هیئت‌مدیره، سرپرستی، امور مالی و گروه فنی در قهرمانی یک تیم موثر هستند. افرادی چون پیروانی، گل‌محمدی، مطهری و باقری حدود 25 سال مربیگری یا بازی کرده‌اند و می‌توان گفت 100 سال تجربه در پرسپولیس است. این مربیان افکار خیلی خوبی دارند، اما وقتی به چهره کریم باقری نگاه می‌کردیم، استرس را می‌دیدیم.

مربی پیشین پرسپولیس درخصوص شرایط بازی در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشد. تیم در 30 دقیقه پایانی به سانترهای بلند روی آورد و آرمان رمضانی به زمین آمد؛ یعنی همان چیزی که آلومینیوم می‌خواست. بازیکنان پرسپولیس با دروازه‌بان حریف هم تک به تک شدند، اما گاهی اوقات فوتبال بی‌رحم است. دیدیم استقلال هم مقابل یک تیم پایین جدولی یعنی سایپا شکست خورد و تعجب‌آور است که هر وقت استقلال شکست می‌خورد، چند روز بعد پرسپولیس به همان شرایط دچار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به بازگشت مدافع نیمکت‌نشین پرسپولیس به میادین مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: شیری در بازی‌های اخیر به میدان نرفت و از لحاظ روحی دچار افت شد. هافبک جلوی مدافعان هم کمک چندانی به مدافعان وسط نمی‌کرد. دو مدافع میانی پرسپولیس برای اولین بار کنار هم بازی می‌کردند و متزلزل بودند.

وی درخصوص ضعف سرخپوشان در خط دفاعی پرسپولیس با جدایی شجاع خلیل‌زاده گفت: پرسپولیس در سال‌های اخیر خیلی خالی شد. طارمی بازیکن من بود و حالا در پرتغال می‌درخشد. امسال هم بازیکنانی چون خلیل‌زاده، علیپور، رسن و ترابی از پرسپولیس جدا شدند که به تیم صدمه می‌زند. پُر کردن جای این بازیکنان ظرف سه سال، خیلی سخت است و جا افتادن بازیکنان فعلی در تیم پرسپولیس زمان می‌برد.

مربی پیشین پرسپولیس در مورد تحولات مدیریتی اخیر در این باشگاه اظهار داشت: در یک سال اخیر، چهار مدیرعامل تغییر کرده و نمی‌دانم بزرگان و مدیران وزارت ورزش، طرفدار فوتبال هستند یا خیر. علی پروین بارها گفت تیم را دست ما بدهید و کمکی هم از دولت نمی‌خواهیم. باشگاه پرسپولیس باید دست پرسپولیسی‌ها باشد. نباید هر کسی را پیدا می‌کنند، شش ماه در باشگاه منصوب کنند و صدای مردم را بخوابانند.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر من مدیرعامل شوم و حمایت مالی نداشته باشم، نمی‌توانم به موفقیت برسم. پرسپولیس بیش از 100 میلیارد تومان بدهکار است و بازیکنان به‌خاطر همین مشکلات مالی جدا شدند. وقتی بازیکنی به یک تیم حوزه خلیج فارس می‌پیوندد، همان ابتدا نیمی از قراردادش را دریافت می‌کند. اگر هم او را نپسندند، کل مبلغ قرارداد را به بازیکن پرداخت می‌کنند. مدیران با دست پُر به پرسپولیس نمی‌آیند و در یک سال حدود سه، چهار مدیرعامل آمده‌اند.

وی درباره ادامه راه شاگردان یحیی گل‌محمدی و اینکه آیا آنها می‌توانند فاصله 7 امتیازی با صدرنشین را جبران کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: در نومیدی بسی امید است. شرایط روانی پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا متزلزل شد و این شکست، تأثیر زیادی روی تیم گذاشت. گل‌محمدی و اعضای تیم باید در این باره صحبت کنند و ما که خارج از تیم هستیم،‌ از آن خبر نداریم. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها