کد خبر: 461328
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| مرد ژاپنی بابت کار نکردن حق‌الزحمه می‌گیرد

کار و بار مردی ژاپنی که اعلام کرده برای کار نکردن استخدام می‌شود سکه شده است. این مرد ژاپنی درآمد خود را از کار نکردن کسب می‌کند و با این حال تعداد مشتریانش روزبه‌روز زیادتر می‌شود.

دور دنیا| مرد ژاپنی بابت کار نکردن حق‌الزحمه می‌گیرد
کد خبر: 461328
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کار و بار مردی ژاپنی که اعلام کرده برای کار نکردن استخدام می‌شود سکه شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نوشته رسانه‌های عربی، این مرد ژاپنی درآمد خود را از کار نکردن کسب می‌کند و با این حال تعداد مشتریانش روزبه‌روز زیادتر می‌شود.

بر اساس این خبر، در ازای 10 هزار ین (حدود 95 دلار) به علاوه هزینه نقل و انتقال و وعده‌های غذایی می‌توان این فرد را استخدام کرد گرچه او جز خوردن و آشامیدن و دادن چند پاسخ کوتاه کار دیگری برای کارفرما انجام نمی‌دهد.

شوجی موری موتو از ژوئن 2018 این کار خود را با توییتی آغاز کرد؛ او در آن توییت نوشت: من خود را در معرض استخدام قرار می‌دهم. من فردی هستم که هیچ کاری نمی‌کنم، آیا برایتان دشوار است که به تنهایی به فروشگاه بروید؟ آیا یک نفر را در تیم‌تان کم دارید؟ آیا نیاز دارید که یکی جای شما را نگه دارد؟ من به جز کارهای آسان کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم.

او ابتدا خدمات خود را به رایگان انجام می‌داد، اما به دلیل بالا رفتن درخواست‌ها اکنون خدمات خود را در ازای پرداخت پول ارائه می‌دهد.

او می‌گوید روزانه سه تا چهار درخواست را به انجام می‌رساند و تقریباً تاکنون سه هزار مورد از این نوع خدمات ارائه کرده است.

به عنوان مثال او تاکنون برای حضور سر میز غذا، گرفتن عکس برای انتشار در اینستاگرام، ایفای نقش شاهد برای طلاق بین زوجین، گرفتن عکس از پروانه‌ها در پارک، و گوش دادن به سخنرانی فعالان در زمینه تامین خدمات درمانی که برای تحقق خواسته‌هایشان تلاش می‌کنند دعوت به همکاری شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها