کد خبر: 461334
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

خانواده کلینتون سریالی در حمایت از دختران کُرد سوریه تولید می‌کند

خانواده کلینتون اعلام کرد تهیه‌کنندگی سریال دختران کوبانی را که به جنگ و مبارزه دختران کرد در مقابل حملات وحشیانه گروه تروریستی داعش به این شهر و مقاومت پنج‌ماهه این دختران می‌پردازد بر عهده خواهد  گرفت.

خانواده کلینتون سریالی در حمایت از دختران کُرد سوریه تولید می‌کند
کد خبر: 461334
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سریال دختران کوبانی به تهیه‌کنندگی خانواده کلینتون به زودی تولید می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، خانواده کلینتون اعلام کرد تهیه‌کنندگی سریال دختران کوبانی را که به جنگ و مبارزه دختران کرد در مقابل حملات وحشیانه گروه تروریستی داعش به این شهر و مقاومت پنج‌ماهه این دختران می‌پردازد بر عهده خواهد گرفت.

شرکت «HiddenLight» که در مالکیت خانواده کلینتون است قرار است تهیه‌کنندگی سریال تلویزیونی‌ای در مورد مقاومت دختران کرد سوری در مقابل گروه تروریستی داعش را بر عهده بگیرد.

هیلاری و دخترش چلسی کلینتون گفته‌اند این روایت قرار است اقتباسی از کتاب «دختران کوبانی؛ داستان قیام، شجاعت و عدالت» نوشته گایل زیمیک لیمون باشد که در قالب یک سریال درام تلویزیونی تولید می‌شود.

به نوشته رسانه‌ها، پیش‌بینی می‌شود این کتاب که بازگوکننده مستند داستان‌های مقاومت دختران کرد سوریه در مقابل تروریست‌های داعش است جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2021 باشد.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا در این باره گفته است: کتاب دختران کوبانی داستانی خارق‌العاده از زنان شجاع و تاثیرگذاری است که برای برابری و عدالت مبارزه می‌کنند. ما فقط به شدت مشتاق تقدیم این داستان الهام‌بخش به بینندگان در سرتاسر جهان هستیم.

گفتنی است نیروهای کرد سوریه یکی از مهم‌ترین متحدان آمریکا در این کشور به شمار می‌روند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها