کد خبر: 461338
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | مادربزرگ ورزشکار الهام‌بخش بسیاری از جوانان شده است

یک مادربزرگ 80ساله آلمانی با پخش تمرین‌های ورزشی خود در شبکه‌های اجتماعی در این روزها الهام‌بخش بسیاری از جوانان و حتی سالخوردگان شده است.

دور دنیا | مادربزرگ ورزشکار الهام‌بخش بسیاری از جوانان شده است
کد خبر: 461338
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مادربزرگ 80ساله آلمانی با پخش تمرین‌های ورزشی خود در شبکه‌های اجتماعی در این روزها الهام‌بخش بسیاری از جوانان و حتی سالخوردگان شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی «گودمورنینگ آمریکا» با انتشار تصاویری از این زن سالخورده نوشت: «وان ریسچکو» که در منطقه لانکن فیلد در غرب آلمان زندگی می‌کند اکنون یکی از الگوهای الهام‌بخش شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

این زن سالخورده ویدئوهایی از تمرین‌های ورزشی خود منتشر می‌کند که نشان می‌دهد در اوج آمادگی جسمانی است.

او که دنبال‌کنندگان زیادی در تیک‌تاک و اینستاگرام دارد می‌گوید رفتارهای او به همگان ثابت می‌کند که توجه به سلامت ارتباطی به سن خاصی ندارد.

این زن آلمانی در پاسخ به پرسش سایت آمریکایی در مورد تبدیل شدن به الگویی برای دیگران نیز گفته است: بسیار خوشوقت و مفتخر هستم که الهام‌بخش افراد کم سن و سال‌تر شده‌ام.

وان ریسچکو ورزش را از 50 سالگی آغاز کرده است. او اولین بار به همراه دخترش در یکی از باشگاه‌های ورزشی ثبت‌نام کرد و اکنون بعد از 20 سال ورزش مداوم روزی 2 بار و چند روز در هفته به ورزش می‌پردازد.

ریسچکو می‌گوید همسر 81 ساله‌اش هم صبح‌ها به همراه او به باشگاه می‌رود، اما آنها به طور مشترک ورزش نمی‌کنند.

زن ورزشکار آلمانی توضیح می‌دهد که حضورش در شبکه‌های اجتماعی به درخواست دخترش بوده و ادامه می‌دهد: ابتدا قرار بود تمرین‌های ورزشی‌ام را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارم، اما رفته‌رفته شمار دنبال‌کنندگان افزایش پیدا کرد.

در حال حاضر تمرین‌های ورزشی این زن در تیک‌تاک 2 میلیون لایک خورده‌اند و بخش‌هایی از تمرین‌های ورزشی‌اش را نیز تلویزیون آلمان پخش می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها