کد خبر: 461352
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۲:۲۲
| |

جلال محمودزاده، نماینده مجلس:

مجلس برای رفتار نمایندگان آیین‌نامه داخلی تدوین می‌کند

یک نماینده مجلس با اشاره به انتشار تصاویری در ارتباط با قانون‌شکنی یکی از نمایندگان در برخورد با مامور نیروی انتظامی در فضای مجازی و رسانه‌ها گفت: مجلس برای برخورد و جلوگیری از رفتارهای احتمالی هنجارشکن توسط نمایندگان، آیین‌نامه داخلی تدوین می‌کند.

مجلس برای رفتار نمایندگان آیین‌نامه داخلی تدوین می‌کند
کد خبر: 461352
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۲:۲۲

اعتمادآنلاین| نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای برخورد و جلوگیری از رفتارهای احتمالی هنجارشکن توسط نمایندگان، آیین‌نامه داخلی تدوین می‌کند.

جلال محمودزاده روز چهارشنبه با اشاره به انتشار تصاویری در ارتباط با قانون‌شکنی یکی از نمایندگان در برخورد با مامور نیروی انتظامی در فضای مجازی و رسانه‌ها افزود: نماینده مجلس به عنوان منختب مردم باید قانون مدار و الگوی مردم باشد.

وی با بیان اینکه باید تمام جوانب این قضیه بررسی و و سپس در مورد آن تصمیم‌گیری شود، ادامه داد: بروز رفتارهای فیزیکی و درگیری در هر شرایطی محکوم است و کسی که قانون‌گذار بوده نمی‌تواند خود نیز به عنوان مجری قانون وارد عمل شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازخورد این اتفاقات موجب اصلاح امور خواهد شد، اظهار داشت: عملکرد یک نماینده با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد، به کل نظام تعمیم داده شده و براین اساس وجود آیین‌نامه در خصوص برخورد با چنین رفتارها و دادن کارت‌های رنگی ضروری است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه همه مردم در مقابل قانون برابر هستند، گفت: مجلس شورای اسلامی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این قضیه ورود پیدا کرده و در صورت صحت این اتفاق با این نماینده برخورد لازم خواهد شد.

انتشار فیلمی از نحوه برخورد یک نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) هفته جاری بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشته است.

در این فیلم گفته می‌شود خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در یکی از خیابان‌های تهران با هشدار مامور راهور مواجه شده و به گفته شاهدان، سرانجام این مواجهه منجر به به جر و بحث و سیلی این نماینده بر صورت سرباز وظیفه شده است.

پس از حجم گسترده اعتراضات و فشارها، سرانجام روز گذشته این نماینده که «سخنگوی فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مجلس یازدهم» نیز است، با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی پذیرفت که کارش اشتباه بوده است و به دلیل حواشی رخ داده از مردم و مامور مجری قانون عذرخواهی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها