کد خبر: 461397
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۸:۰۰
| |

وحید امیریان، معاون اجتماعی سپاه تهران:

300 گروه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تهران حکم گرفته‌اند

معاون اجتماعی سپاه تهران گفت: 300 گروه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تهران شکل گرفته است که حکم فعالیت برای این تعداد از گروه‌ها صادر و مورد حمایت قضایی و حقوقی قرار گرفته‌اند.

300 گروه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تهران حکم گرفته‌اند
کد خبر: 461397
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید امیریان معاون اجتماعی سپاه تهران با اشاره به ارتباط سپاه با مراجع قضایی و انتظامی گفت: اگر به آمران معروف توهینی صورت گیرد با هماهنگی‌ها و تعامل، نیروی انتظامی استان و مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.

وحید امیریان، معاون اجتماعی سپاه تهران در مسئولین گروه‌های جهادی مطالبه‌گر امربه‌معروف ونهی ازمنکراستان تهران بیان داشت: 300 گروه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تهران شکل گرفته است که حکم فعالیت برای این تعداد از گروه‌ها صادر و مورد حمایت قضایی و حقوقی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: روزانه هر کدام از این آمران به معروف و ناهیان از منکر 12 مورد تذکر لسانی ارائه می کنند.

معاون اجتماعی سپاه تهران با اشاره به ارتباط سپاه با مراجع قضایی و انتظامی گفت: اگر به آمران معروف توهینی صورت گیرد با هماهنگی‌ها و تعامل، نیروی انتظامی استان و مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.

وحید امیریان گفت: ضمن اینکه آموزش‌هایی به آمران به معروف و ناهیان از منکر ارائه می‌شود تا از خطاها جلوگیری شود زیرا خطاها تبعاتی را به وجود می آورد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها