کد خبر: 461576
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۸:۴۵:۰۰
| |

استاندار گیلان:

در شرایط کنونی، نیازمند همراهی صنایع و واحد‌های تولیدی با صنعت برق کشور هستیم

ارسلان زارع استاندار گیلان در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه مبادلات مرزی گیلان گفت: صنایع تولیدی به عنوان پیشران و مولفه‌اساسی توسعه استان، نقش اثرگذاری دارند.

در شرایط کنونی، نیازمند همراهی صنایع و واحد‌های تولیدی با صنعت برق کشور هستیم
کد خبر: 461576
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ارسلان زارع استاندار گیلان در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه مبادلات مرزی گیلان گفت: صنایع تولیدی به عنوان پیشران و مولفه‌اساسی توسعه استان، نقش اثرگذاری دارند.

وی افزود: در شرایط کنونی، نیازمند همراهی صنایع و واحد‌های تولیدی با صنعت برق کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم همراهی و هماهنگی کامل دستگاه‌های مرتبط با امر صادرات نیز تأکید و تصریح کرد: علیرغم تنگنا‌های موجود ناشی از تحریم‌ها و شیوع کرونا، شاهد تحقق هدفگذاری صادراتی هستیم.

دکتر زارع با بیان اینکه صادرات 518 میلیون و 720 هزار دلاری تا زمان حاضر، نوید اجرای هدف گذاری برنامه‌ریزی شده سال‌جاری را می‌دهد، گفت: سال گذشته صادرات چمدانی نیز کمک کننده بود، اما امسال به واسطه محدودیت تردد مسافر ناشی از شیوع کرونا، شاهد کاهش این حوزه هستیم.

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت شناسایی موانع و مشکلات پیش‌روی صادرات و پیگیری رفع آن از سطح ملی و نیز بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای بازنگری قوانین مورد نیاز تأکید کرد.

در این جلسه جبار کوچکی نژاد از نمایندگان مردم رشت و احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق گزارشی از روند تأمین برق واحد‌های صنعتی و خانگی ارائه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها