کد خبر: 461648
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۰:۳۶:۲۴
| |

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

استقلال مهم‌ترین دستاورد چهار دهه اخیر است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استقلال مهمترین دستاوردی است که انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر قدرت های استکباری در طول چهار دهه به آن دست یافته است.

استقلال مهم‌ترین دستاورد چهار دهه اخیر است
کد خبر: 461648
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۰:۳۶:۲۴

اعتمادآنلاین| اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، بیان کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته استقلال کشور است. جمهوری اسلامی ایران زیر سلطه قدرت های استکباری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نرفت و علی رغم فشارها و زورگویی ها استقلال را برای کشور به ارمغان آورد. استقلال جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: حمایت از مستضعفان و جبهه مقاومت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است. در ادامه مسیر نیز نیاز داریم تا با همفکری و همکاری، مشکلات کشور را حل کنیم. اتحاد و همدلی بین مسئولان از مواردی است که باید از این پس بیشتر به آن پرداخته شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: ما نیاز داریم تا با همفکری و همدلی مسئولان از همه ظرفیت های کشور به ویژه جوانان و نخبگان استفاده کرده تا بتوانیم در برابر فشارهای دشمن ایستاده و مشکلات خود را با تکیه بر درون حل کنیم. جبهه استکبار تمام تلاش خود را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است و راه شکست آن ها همدلی و همفکری است.

سلیمی در پایان تاکید کرد: از نظر بنده تاثیرگذارترین افراد در طول تاریخ انقلاب، حضرت امام (ره) بودند که این نهضت را آغاز کرده و بعد از ایشان مقام معظم رهبری هستند که با درایت و تدبیر انقلاب را به مسیر درستی هدایت کرده اند. در دوران جنگ نیز ما با اتحاد و همدلی توانستیم در برابر دشمن بایستیم و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهیم. ما در آن دوران توانستیم بر همه مشکلات غلبه کنیم و می توان آن را تاثیرگذارترین زمان در تاریخ انقلاب نامید. با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس ما می توانیم از بسیاری از مشکلات عبور کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

    استقلال ملی بدون اراده ملی در تعیین سرنوشت خود، مضحک است و عملا از چاله قابل تحمل به چاه مرگبار و رها نشدنی استبداد بدتر از شاه گرفتار شدیم. ازادی نه برای مردم که هر روز با محدودیتها و فشارها و تهدیدهای گسترده تر مواجه اند، بلکه عوامل خشونتگرا و خودسر و اتش باختیار وابسته به حاکمیت معنی دارد ، که ازاد و رها از قید هر قانون و محدودیت مدنی و شرعی، کشور را ملک شخصی و خود را جزئی از حکومت در راستای حفظ منافع نامشروع میدانند.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها