نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

دشمن، داخل مجلس نمایندگان است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که وی متعهد به بررسی نگرانی همکارانش در زمینه امنیت است؛ اما تلاش‌های صورت‌گرفته با موانعی روبرو شده است؛ چرا که به گفته وی «دشمن داخل مجلس نمایندگان است».

دشمن، داخل مجلس نمایندگان است
کد خبر: 461684
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۲:۲۱:۳۰

اعتمادآنلاین| رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد بخشی از نمایندگان، به دنبال حمل سلاح در کنگره هستند.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ مطبوعاتی هفتگی خود در سخنانی اعلام کرد بخشی از امنیت کنگره، مسأله دشمن داخل مجلس نمایندگان است.

پلوسی خطاب به خبرنگاران گفت که وی متعهد به بررسی نگرانی همکارانش در زمینه امنیت است؛ اما تلاش‌های صورت‌گرفته با موانعی روبرو شده است؛ چرا که به گفته وی «دشمن داخل مجلس نمایندگان است».

او با بیان اینکه اعضای کنگره به احتمال زیاد نیازمند کمک‌های مالی برای اقدامات امنیتی هستند، گفت: برخی از نمایندگان به دنبال حمل سلاح در کنگره هستند. او البته توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه نداد.

همچنین شبکه‌ای بی سی اعلام کرد با وجود آنکه با دفتر پلوسی برای دستیابی به اطلاعات بیشتری در این خصوص تماس برقرار کرد؛ اما به نتیجه‌ای نرسید.

گفتنی است سنای آمریکا خود را برای دومین محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تشویق برای شورش در ششم ژانویه آماده می‌کند.

ماه گذشته هزاران نفر از طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین، چند هفته پیش‌از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن و به‌منظور جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی کنگره، با خشونت به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند.


پس از آن طرح محاکمه دونالد ترامپ رسماً کلید خورد. به تازگی «چاک شومر» رهبر اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد روند محاکمه ترامپ «به‌سرعت و منصفانه» طی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها