بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس آغاز می‌شود

با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه جلسه علنی دارد، گزارش کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 1400 کل کشور از روز سه‌شنبه در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس آغاز می‌شود
کد خبر: 461931
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۳:۳۵:۵۹

اعتمادآنلاین| گزارش کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 1400 کل کشور از روز سه‌شنبه در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه جلسه علنی دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است گزارش شور دوم کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب 1397/06/13 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح اسلامی مواد 1 و 7 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی کنند.

بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش اعاده شده از شورای نگهبان و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی اعاده شده از شورای نگهبان از دیگر برنامه‌های صحن علنی مجلس خواهد بود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن (ارجاع از جلسه علنی) و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 14 قانون صدور چک مصوب 1355 و اصلاحات بعدی آن از دیگر موضوعاتی است که این هفته در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.

نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور و گزارش کمیسیون اصل نود در مورد واکسن کرونا را در این هفته مورد بررسی قرار می دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها