کد خبر: 461937
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۳:۵۶:۰۲
| |

حمید ابوطالبی، مشاور پیشین رئیس‌جمهوری:

زمان حرکت از 1+5 به مذاکره دوجانبه ایران و آمریکا فرا رسیده

مشاور پیشین رئیس‌جمهوری در توییتی نوشت: زمان تغییرات اساسی و حرکت از 1+5 به دوجانبه فرارسیده است؛ این می تواند به مذاکره دوجانبه، گام برداشتن مرحله‌ای دو کشور، و حل جامع ‌و دوجانبه مشکلات تبدیل شود.

زمان حرکت از 1+5 به مذاکره دوجانبه ایران و آمریکا فرا رسیده
کد خبر: 461937
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۳:۵۶:۰۲

اعتمادآنلاین| اینک ‌نیز همان برخی دنبال خودمختاری استراتژیک خود هستند، و آمریکا هم باز نشان داده تمایل رسیدن به تفاهمی جامع با ایران را دارد؛ لذا زمان تغییرات اساسی و حرکت از 1+5 به دوجانبه فرا رسیده است؛ این می تواند به مذاکره دوجانبه، گام برداشتن مرحله‌ای دو کشور، و حل جامع ‌و دوجانبه مشکلات تبدیل شود.

حمید ابوطالبی مشاور پیشین رئیس جمهوری، در رشته توییتی نوشت: برجام حاصل شرایطی اضطراری بود، و نه تنها ایران بلکه آمریکا هم آمادگی رسیدن به توافقی قطعی و جامع و تصویب آن در کنگره را نداشت، لذا طرفین به برنامه جامع اقدام مشترک رسیدند؛ برنامه‌ای وابسته به شرائط داخلی دو کشور، و حاصل تمایل ایران و آمریکا در برابر‌ کارشکنی برخی کشورهای 1+5 در مذاکره!

اینک ‌نیز همان برخی دنبال خودمختاری استراتژیک خود هستند، و آمریکا هم باز نشان داده تمایل رسیدن به تفاهمی جامع با ایران را دارد؛ لذا زمان تغییرات اساسی و حرکت از 1+5 به دوجانبه فرارسیده است؛ این می تواند به مذاکره دوجانبه، گام برداشتن مرحله‌ای دو کشور، و حل جامع ‌و دوجانبه مشکلات تبدیل شود.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها