کد خبر: 462165
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۴:۲۴:۰۳
| |

عیلرضا سلیمی، نماینده مجلس:

آمریکا درصدد جبران خسارت 150 میلیارد دلاری ایران باشد

یک نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان مطابق مفاد توافقنامه راه سوءاستفاده و وقت‌کشی غربی‌ها در برجام را بستند، گفت: حداقل 150 میلیارد دلار خسارت ناشی از عدم اجرای برجام توسط غربی‌هاست. لذا اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید در شرایط کنونی صرفا به فکر نجات برجام باشند.

آمریکا درصدد جبران خسارت 150 میلیارد دلاری ایران باشد
کد خبر: 462165
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۴:۲۴:۰۳

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی در واکنش به اظهارات مشاور امنیت ملی دولت جدید آمریکا مبنی بر لزوم جلوگیری از پیشرفت برنامه موشکی و هسته‌ای ایران، گفت: برجام در حوزه مسائل هسته‌ای است و نمی تواند به سایر موضوعات گسترش یابد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها سخت در اشتباه هستند که فکر می‌کنند آنچه نتوانستند از طریق زور و تهدید به دست بیاورند، امروز می توانند از مسیر لبخند محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه ایالات متحده نقض‌کننده توافقنامه برجام است، ادامه داد: بنابراین در شرایط کنونی نیز تیم دیپلماسی دولت جدید آمریکا نمی تواند مواضع حق به جانب اتخاذ کند زیرا افکار عمومی دنیا می داند ایران به تعهداتش پایبند بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نمایندگان مطابق مفاد توافقنامه راه سوءاستفاده و وقت کشی غربی‌ها در برجام را بستند، افزود: حداقل 150 میلیارد دلار خسارت ناشی از عدم اجرای برجام توسط غربی‌ها است لذا اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید در شرایط کنونی صرفا به فکر نجات برجام باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد مسائل دفاعی نمی‌تواند در برجام جای بگیرد و آمریکایی‌ها باید این پنبه را از گوش‌شان دربیاورند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها