نماینده سبزوار توهین‌ به رسانه‌ها را پس گرفت؟ / از نظر محبی نجم‌آبادی چه کسانی شعبان بی‌مخ هستند؟

نماینده سبزوار در مجلس گفت: من همیشه مصاحبه مطبوعاتی دارم و احترام ویژه‌ای برای رسانه‌ها قائلم اما روی صحبت من با عده‌ای است که مسایل کشور را به حاشیه می‌برند، دروغ‌پردازی می‌کنند و اصل ماجرا را جا به جا می‌کنند، آنها را شعبان بی‌مخ خطاب کردم.

نماینده سبزوار توهین‌ به رسانه‌ها را پس گرفت؟ / از نظر محبی نجم‌آبادی چه کسانی شعبان بی‌مخ هستند؟
کد خبر: 462225
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۶:۴۵:۴۰

اعتمادآنلاین| بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس، روز گذشته (یک شنبه 11بهمن 99) در مصاحبه ای در واکنش به فضای رسانه ای در ماجرای سیلی زدن عنابستانی دیگر نماینده سبزوار به یک سرباز آن هم به دلیل اجرای قانون مطرح کرد: «عده ای در کشور هزینه درست کاری را بالا بردند و هرچه شفاف باشی علیه تو گارد می گیرند، فضای رسانه ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می سازند.» صحبت های این نماینده و استفاده از لفظ «شعبان بی مخ» واکنش های زیادی از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران به همراه داشت.

در همین راستا او خواست تا در توضیحی از اصحاب رسانه دلجویی کند.

محبی نجم آبادی گفت: من همیشه مصاحبه مطبوعاتی دارم و احترام ویژه ای برای رسانه ها قائلم اما روی صحبت من با عده ای است که مسایل کشور را به حاشیه می‌برند، دروغ پردازی می کنند و اصل ماجرا را جا به جا می کنند، آنها را شعبان بی مخ خطاب کردم.

او ادامه داد: مشخصه شعبان بی مخ دروغ پردازی است، کسانی که از کاه کوه می‌سازند و افکار عمومی را تحت الشعاع مسایل خاص و ویژه که مورد نظر خودشان است قرار می دهند. من همیشه رسانه ها را زبان گویای مردم می دانم رسانه ها اگر به رسالت خود درست عمل کنند می توانند به ما نمایندگان که مدعی مبارزه با فساد هستیم یاری برسانند. رسانه ها را با خودمان هم مسیر می دانیم و به آنها نیازمندیم.


محبی نجم آبادی افزود: رسانه های مطمئن باشند وقتی به وظیفه ذاتی خود براساس حقایق عمل می کنند قطعا مورد تشویق و توجه ما هستند و اجازه نمی دهیم به آنها اهانت شود. هرگز به رسانه ها اهانت نمی کنم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها