کد خبر: 462330
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۱:۲۱:۵۰
| |

«دنزل واشنگتن» صدرنشین گیشه آمریکا شد

فیلم «چیزهای کوچک» علی رغم عرضه همزمان آنلاین با فروش 4.8 میلیون دلاری، در رتبه نخست جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا قرار گرفت.

«دنزل واشنگتن» صدرنشین گیشه آمریکا شد
کد خبر: 462330
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۱:۲۱:۵۰

اعتمادآنلاین| این فیلم با حضور بازیگران برنده اسکار شامل «دنزل واشنگتن»، «رامی مالک» و «جرد لتو» همزمان با اکران در 2171 سالن سینمایی در آمریکای شمالی که با فروش 4.8 میلیون دلاری همراه شد، در سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» نیز عرضه شده است.

«چیزهای کوچک» در حالی پرفروش ترین فیلم هفته سینمای آمریکا نام گرفت که بسیاری از مخاطبان ترجیح می دهند، این فیلم را به جای سالن سینما در خانه و از طریق سامانه نمایش آنلاین تماشا کنند. هزینه اشتراک ماهانه سامانه «HBO Max» از بهای خرید یک بلیت سینما در بسیاری از مناطق آمریکا کمتر است.

این فیلم یکی از 17 فیلمی است که بر اساس تصمیم کمپانی برادران وانر همزمان در سینما و بصورت آنلاین اکران خواهند شد. مسئولان «HBO Max» هنوز اطلاعاتی درباره میزان بینندگان فیلم «چیزهای کوچک» ارائه نداده اند و فقط اعلام کردند که این فیلم در رتبه نخست پربازدیدترین آثار جدید این سامانه قرار گرفته است.

در این فیلم «دنزل واشنگتن» و «رامی مالک» در نقش دو پلیس لس آنجلسی بازی کرده اند که در حین تحقیق روی پرونده یک قاتل به هم برمی‌خورند. «جارد لتو» هم مظنون اصلی و شخصیت اسرارآمیزی دارد که روابط این سه در مرکز فیلم قرار دارد.

«رامی مالک» برای بازی در فیلم «راپسودی بوهمی» موفق به کسب جایزه اسکار شد و «جرد لتو» نیز برای نقش آفرینی در فیلم «کلوپ خریداران دالاس» موفق به کسب اسکار بازیگری شده است. «دنزل واشنگتن» هم دو جایزه اسکار برای فیلم های «روز تعلیم» و «افتخار» در کارنامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها