کد خبر: 462468
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۸:۱۶:۰۰
| |

چرا مناظره گل‌محمدی و رسول‌پناه برگزار نشد؟

نکته قابل توجه بعدی این است که در بخش‌هایی از برنامه امشب فوتبال‌برتر اعلام شد که این برنامه هفته‌ها آمادگی پرداختن به موضوع جنجالی رسول‌پناه را داشته اما انگار دست‌های پشت پرده اجازه این کار را ندادند.

چرا مناظره گل‌محمدی و رسول‌پناه برگزار نشد؟
کد خبر: 462468
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۸:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز خبری در خصوص اعلام آمادگی مهدی رسول‌پناه عضو سابق و حاشیه‌ساز هیئت مدیره پرسپولیس در برنامه فوتبال‌برتر منتشر شد. رسول‌پناه چندی پیش در بیانیه‌ای از آمادگی خودش برای مناظره با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده بود و این درخواست را به صورت کتبی به دست مسئولان فوتبال‌برتر رسانده بود. شبکه سه و برنامه فوتبال‌برتر هم در جوابی آمادگی خود را برای حضور رسول‌پناه اعلام کردند.

در نهایت اما امشب مناظره بین یحیی گل‌محمدی و رسول‌پناه شکل نگرفت. محمدحسین میثاقی در برنامه امشب فوتبال‌برتر اعلام کرد که این برنامه آمادگی برگزاری این مناظره را داشته اما یحیی گل‌محمدی‌ به دلیل بر هم نخوردن تمرکز تیمش ترجیح داده در این برنامه حضور نداشته باشد. این در شرایطی است که شرط رسول‌پناه هم حضور فیزیکی گل‌محمدی‌ در برنامه بوده.

نکته قابل توجه بعدی این است که در بخش‌هایی از برنامه امشب فوتبال‌برتر اعلام شد که این برنامه هفته‌ها آمادگی پرداختن به موضوع جنجالی رسول‌پناه را داشته اما انگار دست‌های پشت پرده اجازه این کار را ندادند. میثاقی درباره این اتفاق گفت که پرونده بررسی موضوع رسول‌پناه همچنان باز است و برنامه فوتبال‌برتر طی هفته‌های آینده اسرار بیشتری از این اتفاقات رو می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها