کد خبر: 462597
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۶:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از آخرین وضعیت جسمانی علی انصاریان گزارش می‌دهد:

حضور علی پروین در بیمارستان فرهیختگان تهران / علی کریمی پیگیر وضعیت علی انصاریان / ستاره‌های ورزش ایران برای انصاریان نوشتند / خبر درگذشت انصاریان تکذیب شد + عکس و فیلم

پس از وخیم شدن حال علی انصاریان از صبح امروز تعدادی از پیشکسوتان و علاقمندان به بازیکن سابق پرسپولیس در بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند تا پیگیر وضعیت وی شوند.

حضور علی پروین در بیمارستان فرهیختگان تهران / علی کریمی پیگیر وضعیت علی انصاریان / ستاره‌های ورزش ایران برای انصاریان نوشتند / خبر درگذشت انصاریان تکذیب شد + عکس و فیلم
کد خبر: 462597
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از وخیم شدن حال علی انصاریان از صبح امروز تعدادی از پیشکسوتان و علاقمندان به بازیکن سابق پرسپولیس در بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند تا پیگیر وضعیت وی شوند.

اخبار ضد و نقیضی از طبقه سوم این بیمارستان به بیرون درز پیدا می‌کند اما موضوع مشخص این است که با اتصال دستگاه به انصاریان سطح اکسیژن وی مقداری بالاتر رفته و اگر این دستگاه از بدن وی جدا شود احتمال زنده ماندن انصاریان کمتر خواهد شد.

علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور از صبح امروز مدام بین طبقات مختلف بیمارستان تردد داشته و جویای احوال هم تیمی سابق خود هستند.

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در بیمارستان حاضر شد و پیش از ورود وی علی کریمی به پروین گفت علی آقا! خدا سایه شما را سر ما حفظ کند و همیشه در سلامت باشید.

اقوام انصاریان و مادر وی با چشمانی گریان در حیاط بیمارستان حاضر هستند.

همچنین حسین کاظمی و علیرضا منصوریان از پیشکسوتان استقلال هم در بیمارستان حاضر شدند.

بهنام ابوالقاسم پور پس از خروج از ساختمان بیمارستان با اعلام اینکه حال علی انصاریان به هیچ وجه خوب نیست و سطح اکسیژن وی در حال حاضر بین 60 تا 80 است از مردم درخواست کرد محل را ترک کنند و فقط دعاگوی انصاریان باشند تا با این کار استرس از روی دوش خانواده پیشکسوت پرسپولیس کم شود.

پس از به کما رفتن علی انصاریان پیشکسوت تیم پرسپولیس به حالت مصنوعی از صبح امروز بیمارستان فرهیختگان حال و هوای عجیبی پیدا کرده است. حدود 100 نفر از علاقمندان و اعضای خانواده،‌ دوستان و اهالی رسانه برای اطلاع از وضعیت وی در این بیمارستان حاضر شدند.

خانواده انصاریان با حضور در طبقه سوم بیمارستان فرهیختگان برای سلامتی وی دست به دعا برداشتند.

پیشکسوتانی چون علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مهدی امیرآبادی، کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، نسرین مقانلو بازیگر سینما، در محل بیمارستان حضور یافتند.

مسؤولان بیمارستان اجازه ورود به داخل ساختمان را به جز به اقوام نزدیک انصاریان و همچنین برخی از دوستان وی به فرد دیگری نمی‌دهند.

پس از صحبت های ابوالقاسم‌ پور بسیاری از حاضران به جز خبرنگاران محل را ترک کردند.

دکتر هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، گفت: من به صورت مداوم بالای سر انصاریان هستم و فوت ایشان را تکذیب می کنم.

ستاره های ورزش ایران برای انصاریان نوشتند

صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش بسکتبال ایران نیز در استوری اینستاگرامش برای علی انصاریان نوشت: آقای انصاریان، شما آنقدر ما رو خندوندی که حق نداری ناراحتمون کنی. منتظرت هستیم.

1

علی انصاریان روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند و شرایط خوبی ندارد. علی دایی در اینستاگرامش برای انصاریان آرزوی سلامتی کرده است.

1

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در همین خصوص با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خدایا قسمت میدیم به دل شکسته مادرش علی رو بهمون برگردون

1

جواد نکونام، مربی تیم فولاد خوزستان هم با انتشار عکسی از علی انصاریان، برای او آرزوی سلامتی کرد.

1

فرهاد مجیدی هم با انتشار عکسی از علی انصاریان، برای او آرزوی سلامتی کرد.

1

واکنش علی کریمی به حضور بازیگر مطرح زن سینما در بیمارستان بستری انصاریان

نسرین مقانلو یکی از بازیگرانی بود که در بیمارستان حاضر شد و خطاب به علی کریمی گفت: ان شاءالله انصاریان هر چه سریعتر شرایط مطلوب خود را به دست می آورد و همه ما را خوشحال می کند.

علی کریمی هم با تشکر از نسرین مقانلو گفت: «خیلی ممنون که به خاطر انصاریان تا اینجا تشریف آوردید و خیلی محبت کردید.»

استوری شیخ حسین انصاریان

واکنس حاج شیخ حسین انصاریان، عموی علی انصاریان، به وضعیت جسمانی این بازیکن پیشین تیم پرسپولیس و دعا برای شفای برادرزاده اش.

1

باشگاه پرسپولیس: برای علی انصاریان دست به دعا می‌شویم

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از مردم، جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس، درخواست می‌کند که در این روز عزیز با خواندن دعای توسل، برای بهبودی او دعا کنند.

امروز سه‌شنبه است و روز توسل به آقا امام زمان (عج)، همه با هم دست به دعا می‌شویم و از حضرت قائم (عج) می‌خواهیم تا سلامتی این عزیز، حاصل شود.

علی انصاریان

علی انصاریان ترند توییتر شد

کاربری در توییتر ضمن دعا برای سلامتی علی انصاریان نوشته: هیچ وقت فکر نمی کردم برای کسی غیر از خانواده ام گریه کنم، امیدوارم خدا #علی_انصاریان رو برای مادرش نگه داره.

کاربری دیگر نوشته: خدایا مهردادو بردی پیش خودت لطفا #علی_انصاریان رو برامون نگه دار #دعا کنید برای سلامتی علی انصاریان

1

کاربری دیگر نوشته: #علی_انصاریان مگه میشه تو حالت خوب نشه!

1

یک کاربر دیگر توییتر هم نوشته: خدایا لطفا تو روز مادر پسرشو نجات بده #علی_انصاریان

یک کاربر دیگر با انتشار عکسی از انصاریان و مادرش نوشته: الهی رحم کن؛ مبادا داغ بچه‌اش رو ببینه... #علی_انصاریان

1

اقدامات درمانی برای علی انصاریان در حال پیگیری است

غلامرضا نوروزی، درباره وضعیت انصاریان گفت: کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان و دیگر پزشکان معزز به محض بستری شدن آقای انصاریان در بیمارستان فرهیختگان، به صورت مستمر و دقیق اقدامات درمانی لازم را برای او انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز این اقدامات ادامه دارد.

وی گفت: سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز به صورت تلفنی با دکتر هاشمیان پزشک معالج انصاریان صحبت کردند و نسبت به فراهم کردن هرگونه امکانات درمانی برای درمان این پیشکسوت فوتبال اعلام آمادگی کردند. شرایط انصاریان در حال حاضر پایدار نیست و امیدواریم با پیگیری‌های همکارانمان در بیمارستان فرهیختگان و دعای خیر مردم، ایشان سلامتی خود را به دست آورند.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها