کد خبر: 462632
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۶:۵۱:۰۰
| |

نرگس آبیار، کارگردان «ابلق»، در پاسخ به اعتمادآنلاین:

دوست دارم فیلم اقتباسی هم کار کنم

کارگردان فیلم «ابلق»، در نشست خبری این فیلم در سومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد که حیف است رمان‌ها و داستان‌ها روی زمین بمانند و دوست دارد فیلم اقتباسی هم بسازد.

دوست دارم فیلم اقتباسی هم کار کنم
کد خبر: 462632
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نرگس آبیار، کارگردان «ابلق»، در نشست خبری این فیلم در سومین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد که حیف است رمان‌ها و داستان‌ها روی زمین بمانند و دوست دارد فیلم اقتباسی هم بسازد.

اولین فیلم اکران‌شده در سومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار بود که بعدازظهر روز سه‌شنبه، 14 بهمن ماه، در سالن برج میلاد به نمایش گذاشته شد.

نرگس آبیار، کارگردان فیلم «ابلق»، در نشست خبری این فیلم در پاسخ به پرسش اعتمادآنلاین درباره اینکه در بیشتر فیلم‌هایش خود، نویسنده فیلمنامه بوده اما چطور شده است این‌بار با همراهی پریسا پریسا کرزیان فیلمنامه را نوشته است، گفت: «در واقع خانم کرزیان فیلمنامه اولیه را نوشته بود که برایم جذاب بود.»

او با بیان اینکه کرزیان این متن را در فضای مجازی برای او و محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده «ابلق» فرستاد، افزود: «ما هم تصمیم گرفتیم روی این فیلمنامه کار کنیم. این فیلمنامه بارها و بارها بازنویسی شد حتی در حین فیلمبرداری نیز تغییراتی داشت. هیچ ایرادی نیز ندارد. دوست دارم کار اقتباسی هم انجام دهم، چون آن‌قدر داستان و رمان داریم که حیف است روی زمین بمانند. خیلی خوب است که این داستان‌ها به تصویر کشیده شود و بتوانیم روایت خودمان را از این رمان‌ها تصویر کنیم.»

او در پایان گفت: «واقعیت این است که فیلمنامه اولیه را دوست داشتم و دلم می‌خواست با روایتی از نگاه خودم و با آنچه خودم می‌خواهم این کار را بسازم و نگاه خودم در بازنویسی به متن اضافه شد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها