کد خبر: 462848
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

در «اعتمادآنلاین» با زیرنویس فارسی ببینید:

روسیه ناآرام: سخنان تحقیرآمیز ناوالنی علیه پوتین در دادگاه

هزاران نفر از مردم روسیه پس از دو هفته اعتراضات، قرار است شب چهارشنبه، 3 فوریه، پس از برگزاری دادگاه الکسی ناوالنی، مهم‌ترین رهبر اپوزیسیون مخالف ولادیمیر پوتین و محکومیت او به سه و نیم سال زندان، بار دیگر در خیابان‌های مسکو و سرتاسر روسیه تظاهرات گسترده‌ای برپا می‌کنند.

حجم ویدیو: 4.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 462848
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هزاران نفر از مردم روسیه پس از دو هفته اعتراضات، قرار است شب چهارشنبه، 3 فوریه، پس از برگزاری دادگاه الکسی ناوالنی، مهم‌ترین رهبر اپوزیسیون مخالف ولادیمیر پوتین و محکومیت او به سه و نیم سال زندان، بار دیگر در خیابان‌های مسکو و سرتاسر روسیه تظاهرات گسترده‌ای برپا می‌کنند.

دوست روسیه چند ماه گذشته سعی کرد ناوالنی را با گاز اعصاب به قتل برساند. او به کما رفت، اما از مرگ نجات یافت. ناوالنی سپس دوباره به روسیه بازگشت و بلافاصله زندانی شد. ناوالنی در دادگاه گفت: «پوتین هرگز در مناظره‌ای شرکت نکرده یا هیچ کارزار انتخاباتی‌ای را برگزار نکرده است. قتل تنها شیوه مبارزه پوتین است.

ناوالنی افزود: ولادیمیر پوتین در تاریخ به عنوان «مسموم‌کننده» دفن خواهد شد. او همچنین رئیس جمهور روسیه را «کوتوله‌ای» توصیف کرد که «اکنون در کنج پناهگاهی پنهان شده و عقلش را از دست می‌دهد».

الکسی ناوالنی در دادگاه هشدار داد، که تلاش دولت روسیه برای زندانی کردن او در واقع با هدف ترساندن میلیون‌ها نفر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها