کد خبر: 462946
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۲:۳۸
| |

سامان قدوس:

نمایش خوبی برابر بریستول داشتیم

شب گذشته از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس، برنتفورد میزبان بریستول بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.در این بازی سامان قدوس از ابتدا در ترکیب برنتفورد حضور داشت و 79 دقیقه بازی کرد.

نمایش خوبی برابر بریستول داشتیم
کد خبر: 462946
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۲:۳۸

اعتمادآنلاین| شب گذشته از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس، برنتفورد میزبان بریستول بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.در این بازی سامان قدوس از ابتدا در ترکیب برنتفورد حضور داشت و 79 دقیقه بازی کرد.

هافبک ایرانی در دقیقه 65 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. وی ابتدا با شوتی سرکش تیرک دروازه بریستول را به لرزه درآورد و در ادامه دروازه این تیم را گشود.

قدوس بعد از درخشش در این بازی در مصاحبه با سایت باشگاه برنتفورد گفت: پیروزی مهمی را مقابل تیمی قدرتمند کسب کردیم. در این بازی دچار سختی شدیم ولی در نهایت با یک نمایش خوب موفق شدیم با به ثمر رساندن 3 گل زیبا به پیروزی برسیم. از این پیروزی خوشحالم و ما بازی به بازی وضعیتمان بهتر می شود.

وی افزود: در نیمه دوم تلاش کردیم تا بهتر عمل کنیم و این نوع عملکرد را باید در ابتدای نیمه اول ارائه می دادیم. تمام بازی ها سخت است و تیم بریستول سیتی هم تیم خوبی است و در نیمه اول برای ما مشکل ساز شد و در نیمه دوم با عملکردی بهترین نتیجه را به نفع خود پایان بردیم.

ستاره ایرانی درباره گلزنی اش در این بازی و رسیدن به اوج آمادگی اش، گفت: هنوز به اوج آمادگی نرسیدم ولی روز به روز بهتر می شویم و این حس بهتری به من می دهد. هنوز به جایگاهی که باید باشم، نرسیدیم. کل تیم و خودم در تلاش هستم تا به جایگاه مدنظرم برسم. تمام تلاشم را می کنم تا با پیشرفت در عملکردم و گلزنی ام به تیم کمک کنم.

قدوس در ادامه درباره شکست ناپذیر بودن برنتفورد در 19 بازی گذشته، خاطرنشان کرد: ما در هر بازی به همان بازی فکر می کنیم و روی آن تمرکز می کنیم. به بازی های آینده خود در زمان خودش فکر می کنیم. از اینکه موفق شدیم در 19 بازی اخیر باختی نداشته باشیم واقعا خوشحالیم.

امیدوارم در ادامه این رکورد را حفظ کنیم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم همین روند را حفظ کنیم و با روحیه بالا به پیروزی برسیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها