کد خبر: 463040
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۳:۰۹
| |

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

گیلان 30 شهید مدافع سلامت دارد

ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور رییس قوه قضائیه برگزار شد؛ عبور دو رودخانه گوهررود و زرجوب را تهدیدی برای سلامتی مردم دانست و از رییس دستگاه قضا خواستار شد تا اقدامات و دستورات لازم برای بهسازی این دو رودخانه ها را مساعدت کنند.

گیلان 30 شهید مدافع سلامت دارد
کد خبر: 463040
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۳:۰۹

اعتمادآنلاین| رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 30هزار بیمار کرونایی در بیمارستانها بستری و اقدامات لازم درمانی برای بهبود وضعیتشان انجام شد گفت: گیلان30 شهید مدافع سلامت دارد.

ارسلان سالاری امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور رییس قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به سابقه 30ساله دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: این دانشگاه دارای 26بیمارستان و 5500دانشجو است.

وی با اشاره به بدهکاری 670میلیاردی دانشگاه و قدمت بالای بیمارستانها در استان تصریح کرد: با تلاش های انجام شده این بدهی به 300میلیارد تومان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه گیلان جز اولین استانهای درگیر بیماری با کرونا در اسفندماه سال گذشته بود تصریح کرد: 30هزار بیمار کرونایی در بیمارستانها بستری و اقدامات لازم درمانی برای بهبود وضعیتشان انجام شد. گیلان 30 شهید مدافع سلامت دارد.

وی با بیان اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم پیک دوم و سوم بیماری کرونا در گیلان را نداشتیم افزود: از سه ماه گذشته تاکنون سیر بیماری در گیلان سیر ثابتی است.

سالاری از پوشش 95 درصدی طرح شهید سلیمانی درگیلان خبر داد و افزود: گیلان از استان های موفق در اجرای این طرح است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عبور دو رودخانه گوهررود و زرجوب را تهدیدی برای سلامتی مردم دانست و از رییس دستگاه قضا خواستار شد تا اقدامات و دستورات لازم برای بهسازی این دو رودخانه ها را مساعدت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها