کد خبر: 463088
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۰۹:۰۵:۰۳
| |

شاکری: حالت انفعالی سنگینی بر کشور حاکم است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از سیاست‌های کلی نظام بخصوص در مدیریت‌های کلان و بین‌المللی فاصله گرفته است، گفت: در کشور حالت انفعالی سنگینی وجود دارد.

شاکری: حالت انفعالی سنگینی بر کشور حاکم است
کد خبر: 463088
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۰۹:۰۵:۰۳

اعتمادآنلاین| اقبال شاکری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با میزان انطباق عملکرد و اقدامات دولت با سیاست‌های کلی نظام، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، گفت: به عقیده من دولت از سیاست‌های کلی نظام به ویژه در مدیریت‌های کلان و بین‌المللی فاصله گرفته و اندک اندک زاویه‌اش بیشتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه میان عملکردهای دولت و سیاست‌های کلی نظام ابلاغ شده از مقام معظم رهبری تضاد قابل مشاهده‌ای وجود دارد، عنوان کرد: این تضاد را می‌توان به ویژه در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حوزه‌های دیگر دید.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه 1400 اوج عدم انطباق عملکرد دولت با سیاست‌های کلی نظام است، گفت: فاصله گرفتن از معیشت و کسب و کار مردم و رها کردن بازار به دست نااهلان و سفته‌بازان و رانت خواران از اتفاقاتی است که همه آن را مشاهده می‌کنند و یا افزایش قیمت‌های سرسام‌آور در مایحتاج عمومی، خودرو، مسکن، فولاد، بازار بورس و… کاملاً قابل مشاهده است و تزلزل، بی برنامگی و فاصله گرفتن از اهداف کشور را کاملاً در این موارد می‌توان مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه بین‌الملل کاملاً مشخص است که چشم دولت به جای استفاده از ظرفیت‌های داخلی، توانمند کردن داخل و قوی کردن اقتصاد، به خارج از کشور است که چه زمانی از آنجا گشایش حاصل می‌شود، این باعث شده است که اقتصاد ما شرطی شود. وقتی اقتصاد کشور را متصل به خارج از کشور کرده‌اید با تکانه‌هایی که در خارج از کشور خورده می‌شود شما هم تکان می‌خورید.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: کشور حالت انفعالی سنگینی دارد که شایسته این دولت و این مردم نبود و اینها کاملاً قابل مشاهده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها