«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

زیدان منفجر شد/ جنگ بین پاریس و بارسا بالا گرفت/ لیورپول به دنبال یک اتوبوس

روزنامه‌های ورزشی اروپا در ششمین روز از ماه فوریه نگاهی داشته‌اند به رقابت‌های فوتبال در این قاره. روزنامه‌های بریتانیا اخبار اصلی‌شان را به تقابل گواردیولا و کلوپ اختصاص داده‌اند. روزنامه‌های ایتالیایی نیز بازی اینتر و شرایط یوونتوس را به عنوان موضوع اصلی خود انتخاب کرده‌اند.

زیدان منفجر شد/ جنگ بین پاریس و بارسا بالا گرفت/ لیورپول به دنبال یک اتوبوس
کد خبر: 463310
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در ششمین روز از ماه فوریه نگاهی داشته‌اند به رقابت‌های فوتبال در این قاره. روزنامه‌های بریتانیا اخبار اصلی‌شان را به تقابل گواردیولا و کلوپ اختصاص داده‌اند. روزنامه‌های ایتالیایی نیز بازی اینتر و شرایط یوونتوس را به عنوان موضوع اصلی خود انتخاب کرده‌اند. مطبوعات اسپانیایی هم وضعیت زیدان در رئال مادرید را بررسی کرده‌اند و نگاهی کرده‌اند به پیشنهاد پاری سن ژرمن به مهاجم آرژانتینی بارسلونا.

***

روزنامه‌های انگلیس تیتر اصلی‌شان را به دیدار حساس منچسترسیتی و لیورپول اختصاص داده‌اند. دیداری حساس در بیست و سومین هفته از لیگ برتر جزیره. روزنامه استار اسپورت عکسی از گواردیولا و یورگن کلوپ را در صفحه اصلی خود منتشر و گزارشی درباره این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز تهیه کرده است. استار اسپورت در این گزارش نوشته: لیورپول شرایط خوبی ندارد و شاید مجبور باشد در مقابل سیتی دست به کار دفاعی بزند. این روزنامه در ادامه آورده: شاگردان کلوپ برای اینکه حضور در بین چهار تیم صدر جدول را از دست ندهند مجبور به دفاع اتوبوسی برابر سیتی هستند. نویسنده این مقاله با اشاره به باخت سرخ‌های مرسی ساید برابر برایتون و برنلی نوشته: لیورپول در سال‌های گذشته و در روزهایی که بد بازی می‌کرد به دلیل در اختیار داشتن یک تیم کامل باز هم برنده بازی می‌شد، اما اکنون اگر بد بازی کند حتماً می‌بازد.

استار اسپورت در ادامه‌ی تحلیل دیدار لیورپول و سیتی نوشته: لیورپول حال و روز خوبی ندارد و برعکس آنها منچسترسیتی در اوج است. اتفاقی که می‌تواند کار را برای شاگردان کلوپ سخت کند؛ هرچند او به تازگی اعلام کرده که هدف لیورپول حضور در بین چهار تیم اول لیگ برتر جزیره است، اما با این وضعیتی که آنها دارند بعید به نظر می‌رسد بتوانند در بین چهار تیم اول لیگ برتر جای گیرند.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت نگاهی کرده به پیروزی اینتر برابر فیورنتینا و صدرنشینی این تیم در لیگ ایتالیا. این روزنامه با انتشار عکسی از شادی بازیکنان اینتر نوشته: «کونته سبقت گرفت». گرچه ادامه صدرنشینی این تیم در سری A به بازی فرداشب میلان برابر کروتونه بستگی دارد. میلان با پیروزی در بازی این هفته می‌تواند دوباره صدرنشین ایتالیا شود.

1

روزنامه توتو اسپورت چاپ ایتالیا هم عکسی از پیرلو و رونالدو به چاپ رسانده است و نوشته: «CR7؛ قهرمان یووه». تیتری که اشاره به صحبت‌های اندره آ پیرلو مربی یوونتوس دارد. این مربی در آستانه دیدار تیمش برابر آ‌اس‌رم به تمجید از مهاجم پرتغالی‌اش پرداخته و او را پایه اصلی موفقیت‌های یوونتوس به شمار آورده است.

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت عکسی از شادی بازیکنان اینتر را منتشر کرده و نوشته: «کونته و شادی حضور در صدر». این روزنامه در گزارشی درباره این دیدار نوشته: اینتر بدون ریسک و با یک بازی منطقی فیورنتینا را شکست داد و حداقل برای یک شب می‌تواند صدرنشین سری A باشد.

1

در اسپانیا روزنامه مارکا عکسی از زیدان را برای صفحه اولش انتخاب کرده و به نقل از او نوشته: «سال آینده همه چیز باید تغییر کند». این صحبت‌های زیدان نشان از تغییرات گسترده در تابستان پیش رو دارد. مادرید بعد از 2 سال سکوت در بازار نقل و انتقالات، احتمالاً در تابستان امسال حسابی گرد و خاک به پا خواهد کرد. مارکا در ادامه گزارشی درباره وضعیت رئال مادرید و ارزش مالی این باشگاه هم تهیه کرده و در این باره نوشته: ارزش رئال ماردید همچنان کاهش پیدا می‌کند. در گزارش جدید ترانسفرمارکت رئال مادرید اکنون نهمین باشگاه ارزشمند جهان محسوب می‌شود. قوهای سفید مادرید حالا پشت سر اتلتیکو مادرید و بارسلونا، رقبای اصلی‌شان، قرار گرفته‌اند. رئال اکنون تیمی پا به سن گذاشته است و بازیکنان جوانش هم درخشش چندانی در لالیگا و اروپا نداشته‌اند. همین موضوع باعث شده رئال مادرید به فکر تغییر در ساختار تیمی‌اش بیفتد. هرچند ویروس کرونا شرایط مالی باشگاه‌های فوتبال را دچار بحران کرده اما مدیران رئال مادرید چاره‌ای ندارند جز اینکه در تابستان دست به تغییرات گسترده بزنند.

مادرید در حالی به رده نهم جدول باارزش‌ترین باشگاه‌های جهان سقوط کرده که تا همین چند سال پیش باارزش‌ترین باشگاه جهان بود. آنها با داشتن بازیکنانی چون رونالدو، گرت بیل، تونی کروس، سرخیو راموس، مارسلو، لوکا مودریچ و کریم بنزما جایگاه بالایی در بین تیم‌های فوتبال داشتند. حالا اما این لیورپول است که ارزشمندترین تیم باشگاهی جهان به شمار می‌رود. آنها با تغییراتی گسترده در ساختار تیمی‌شان ارزش تیم‌شان را به بیش از 1.1 میلیارد یورو رساندند.

1

بعد از لیورپول، باشگاه منچسترسیتی با 1060 میلیون و بایرن مونیخ با 893.50 میلیون یورو در رده‌های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.

این روزنامه عکسی هم از یاگو آسپاس، مهاجم تیم سلتاویگو، منتشر کرده و نوشته: یاگو می‌خواهد به صدرنشین لالیگا حمله کند تا هیجان لیگ بالا برود.

1

روزنامه as چاپ اسپانیا عکسی از زیدان را عکس یک خود کرده است و نوشته: «زیدان منفجر می‌شود»؛ این تیتر گویای عصبانیت زیدان در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر اوئسکا است. زیدان در این کنفرانس خبری به شدت از دست خبرنگاران اسپانیایی عصبانی شد و از آنها خواست تا برای او و تیمش احترام قائل باشند. این روزنامه با انتشار بخشی از صحبت‌های زیدان در این کنفرانس خبری طی گزارشی دلیل عصبانیت او را نتیجه ‌نگرفتن مادرید عنوان کرده است. این روزنامه نوشته: «زیدان عصبانی است و دلیل آن هم این است که او روی لبه تیغ قرار دارد.»

1

روزنامه موندو عکسی از آنخل دی‌ماریا و لیونل مسی را منتشر کرده و نوشته: «خرد شده توسط PSG»؛ این تیتر به مذاکره این تیم پاریسی با لیونل مسی کاپیتان بارسلونا اشاره کرده است. موندو در گزارشی به شایعه حضور مسی در پاری سن ژرمن پرداخته و آن را جنگ روانی این تیم علیه بارسلونا خوانده است. این 2 تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یکدیگر بروند و همین موضوع باعث شده این تیم پاریسی بکوشد تا با انتشار خبر مذاکره این تیم با کاپیتان بارسلونا شرایط را به نفع خودش تغییر دهد. کمااینکه رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا هم به این موضوع اشاره کرده و این رفتار پاریسی‌ها را شرم‌آور تلقی کرده است.

روزنامه موندو در خبری دیگر به وضعیت جسمانی آنسو فاتی مهاجم جوان بارسلونا نیز پرداخته و نوشته: «آنسو فاتی 2 هفته پیش دوباره تحت عمل جراحی قرار گرفت». این روزنامه با اشاره به گزارشی که شبکه 3 تلویزیون اسپانیا منتشر کرده نوشته: روند درمان این بازیکن به خوبی پیش نمی‌رفت و به همین خاطر او برای بار دوم جراحی شده است.

1

از طرفی روزنامه اسپورت با انتشار عکسی از جرارد پیکه و آنسو فاتی 2 بازیکن مصدوم بارسلونا نوشته: «پیکه بله، آنسو خیر». این تیتر هم حکایت از بازگشت پیکه به تمرینات بارسلونا دارد. این روزنامه در ادامه نوشته، مصدومیت آنسو فاتی هنوز به پایان نرسیده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها