کد خبر: 463363
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۴:۰۲:۵۲
| |

گواردیولا:

مالکیت توپ در فوتبال همه چیز است

منچسترسیتی در هفته های اخیر از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است و این مسئله باعث شده تا تیم گواردیولا بردهای متوالی زیادی به دست بیاورد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.

مالکیت توپ در فوتبال همه چیز است
کد خبر: 463363
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۴:۰۲:۵۲

اعتمادآنلاین| منچسترسیتی در هفته های اخیر از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است و این مسئله باعث شده تا تیم گواردیولا بردهای متوالی زیادی به دست بیاورد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.

سرمربی موفق اسپانیایی درباره پیشرفت تیمش در هفته های اخیر گفت: دلیل اینکه عملکرد دفاعی ما بسیار خوب است مالکیت توپ بالایی است که داریم. اگر تا آنجا که ممکن است توپ را در اختیار داشته باشید، حریف توپ را در اختیار ندارد و نمی تواند موقعیت گل ایجاد کند. مطمئناً ، حریف می تواند از روی ضربات ایستگاهی یا ضد حمله به گل برسد اما هرچه توپ را بیشتر داشته باشید فرصت بیشتری برای گلزنی خواهید داشت. شاید روزی آنها قوانین را تغییر دهند اما من فکر می کنم برای به ثمر رساندن یک گل شما به توپ احتیاج دارید. مالکیت توپ در فوتبال همه چیز است.

او در ادامه گفت: اگر گلهای زیادی بخورید ، نمی توانید عناوین قهرمانی، به خصوص قهرمانی لیگ برتر را بدست آورید. فصل گذشته ما بیش از حد معمول گل خوردیم و با بعضی چیزها سازگار نبودیم. اما اگر به گل هایی که در تمام سال های خود در اینجا در منچستر ، مونیخ، بارسلونا دریافت کردیم ، نگاه کنید، همیشه تعداد کمی بود و ما این کار را 50 یا 60 متر جلوتر از دروازه خود انجام دادیم و همیشه در دفاع ثابت بودیم. کمن می خواهم خیلی گل بزنم. این همان چیزی است که ما با بازیکنان با کیفیتی که می خواهند توپ را بدست آورند، در تلاش هستیم.

سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد:‌ وقتی 60 متر از دروازه خود فاصله دارید، کنترل ضد حمله مهم است. گاهی اوقات به دلیل بازیکنان حریف امکان پذیر نیست اما اگر از توپ به خوبی استفاده کنید و اشتباه نکنید فرصت ضدحمله کمی به حریف داده اید.

منچسترسیتی فردا باید در دیداری حساس در لیگ برتر در زمین لیورپول به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها