راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مهار کرونا به صورت مجازی برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال علاوه بر رژه خودرویی و موتوری، با مشارکت مردم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مهار کرونا به صورت مجازی برگزار می شود
کد خبر: 463400
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۵:۵۷:۴۹

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال علاوه بر رژه خودرویی و موتوری، با مشارکت مردم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند تا 22 بهمن برای شرکت در راهپیمایی مجازی 22 بهمن به نشانی اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یوم الله 22 بهمن عید بزرگ اسلامی، سرآغاز حکومت الله بر جهان و نماد عینی و تبلور پیام آیه شریفه 'إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ' ۗ است که به دست ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» به وقوع پیوست.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، با تاکید مجدد بر تعطیل ناپذیری و سلامت محور بودن مراسم و مناسبت‌های انقلابی، از مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی گیلان دعوت می‌کند با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن، (که علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار می‌شود) کوبنده‌تر از همیشه ندای حق طلبی خود را فریاد زده و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها