کد خبر: 463458
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۸:۱۴:۳۷
| |

جواب تست دوپینگ وزنه‌برداران ایرانی به زودی اعلام می‌شود

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در جریان بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کرد، به نظر می رسد نمونه‌های دوپینگ گرفته شده به آزمایشگاه کلن ارسال نشده است. اما فدراسیون پزشکی ورزشی مدعی شده این نمونه‌ها ارسال شده اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

جواب تست دوپینگ وزنه‌برداران ایرانی به زودی اعلام می‌شود
کد خبر: 463458
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۸:۱۴:۳۷

اعتمادآنلاین| علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در جریان بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کرد، به نظر می رسد نمونه‌های دوپینگ گرفته شده به آزمایشگاه کلن ارسال نشده و این موضوع نگرانی‌هایی را برای حضور وزنه‌برداران در رقابت های پیش رو به وجود آورده است. اما فدراسیون پزشکی ورزشی مدعی شده این نمونه‌ها ارسال شده اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.


غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه موضوع وزنه‌برداری برای ما مهم است، این قضیه را مطرح کردیم که ورزشکاران برای حضور در رویدادهای پیش رو باید از سلامتی خودشان مطمئن شوند.


وی افزود: نمونه‌ها به آزمایشگاه کلن ارسال شده و هنوز جوابی نیامده اما فکر می‌کنم در چند روز آینده این اتفاق رخ دهد. از طرفی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) دستور داده که نمونه‌ها را بیشتر از 5 - 6 روز نگه نداریم ما هم به همین دلیل بعد از اخذ نمونه هرچه زودتر آنها را برای آزمایش ارسال می‌کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها