کد خبر: 463459
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۸:۱۸:۰۰
| |

تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ژاپن می‌رود

داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال ایران گفت: قرار است  تیم ملی در فروردین دو بازی با تیم ملی ژاپن داشته باشد و همچنین در خرداد  با کویت و تایلند و قبل از بازی‌های جام جهانی مجددا در تورنمنتی که قرار است با حضور 6 تیم مطرح جهان در تایلند برگزار شود شرکت کنیم.

تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ژاپن می‌رود
کد خبر: 463459
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۸:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| داود پرهیزکار در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و بازی‌های تدارکاتی این تیم اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب است و هفته گذشته آخرین اردوی خود را در سال 99 برگزار کرد. در این سال تیم ملی بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشت اما کمیته فوتسال تمام سعی تلاش خود را کرد که تیم ملی بتواند در تورنمنتی حضور داشته باشد که متاسفانه شرایط ویروس کرونا مانع انجام کارها شد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در جهان کار را برای برگزاری هر مسابقه‌ای سخت کرد که تیم ملی ایران هم مستثنی از سایر کشورها نبود. بعد از لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت، کار تیم ملی سخت‌‌‌تر از قبل شد به این دلیل که مسابقات کویت می‌‌توانست یک بازی تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی باشد.

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه گفت: درست است بازی‌ها آسیایی کویت لغو شده اما هنوز کار برای تیم ملی تمام نشده قبل از بازی‌های آسیایی هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا و همچنین حضور قدرتمند درجام جهانی لیتوانی بوده است. حال با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی کار ما مجددا شروع شده و به همین دلیل آخرین اردوی خود را برگزار و از تورنمنت اسفند صرف‌‌‌‌نظر کردیم تا لیگ زودتر به اتمام برسد تا بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار گیرند و با قدرت هر چه بیشتر آماده رقابت‌‌‌های جام جهانی شوند.

وی ادامه داد: برای سال 1400 با هماهنگی کادر فنی تیم ملی، بازی‌های تدارکاتی مناسبی قبل از جام جهانی در نظر گرفتیم و علاوه بر این بازی‌‌‌‌‌ها مکاتبات زیادی با کشورهای اروپایی داشتیم اگر شرایط ویروس کرونا مجددا مشکلاتی به وجود نیاورد قرار است تیم ملی در فروردین دو بازی با تیم ملی ژاپن داشته باشد و همچنین در خرداد با کویت و تایلند و قبل از بازی‌های جام جهانی مجددا در تورنمنتی که قرار است با حضور 6 تیم مطرح جهان در تایلند برگزار شود شرکت کنیم. البته مکاتباتی با برزیل داشتیم و به احتمال زیاد بازی با تیم ملی این کشور هم خواهیم داشت.

پرهیزکار گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تمام سعی تلاش‌شان بر این است که تیم ملی با قدرت در رقابت‌های جام جهانی شرکت کند و جز 3 تیم برتر جهان همچنان باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها