کد خبر: 463483
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۹:۱۰:۵۹
| |

کیهان سراغ مجلس دهمی‌ها رفت

وقتی مطالبه اصلی مردم موضوع معیشت آنهاست و در شرایط نه چندان خوبی نیز قرار دارند اصلاح‌طلبان مجلس دهم چرا در مسیر تغییر اوضاع اقتصادی حتی یک طرح ارائه ندارند؟

کیهان سراغ مجلس دهمی‌ها رفت
کد خبر: 463483
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۹:۱۰:۵۹

اعتمادآنلاین| کیهان در باره مجلس گذشته نوشت:باید پرسید در دوره‌ای که اکثریت مجلس با اصلاح‌طلبان و متحدانشان در فراکسیون حامیان دولت (مستقلان) بود چقدر در مسیر تغییر اوضاع حرکت شد؟ وقتی مطالبه اصلی مردم موضوع معیشت آنهاست و در شرایط نه چندان خوبی نیز قرار دارند اصلاح‌طلبان مجلس دهم چرا در مسیر تغییر اوضاع اقتصادی حتی یک طرح ارائه ندارند؟

به راستی سؤال مردم همین است که اصلاح‌طلبان چه چیزی را می‌خواهند اصلاح کنند؟! مثلا آنها در 4سال گذشته تمامی کرسی‌های شورای شهر تهران و شهرداری تهران را در اختیار داشتند. وظایف شورای شهر و شهرداری هم مشخص است. حالا اصلاح‌طلبان بگویند در این 4سال چه چیزی را تغییر دادند به نفع مردم؟ برای آلودگی هوای تهران برنامه‌ای داشتند یا برای ترافیک پایتخت راهکاری اجرایی و موثر ارائه دادند یا در مسیر توسعه زیرساخت‌های شهری و نیز رشد و توسعه توامان ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران را دنبال کردند؟! چرا اصلاح‌طلبان نمی‌توانند وظایف مشخص شده و قانونی خود را در نهادهایی که هستند انجام دهند ولی در سخنرانی‌هایی از این دست چنین پرمدعا از نگرانی برای مردم سخن می‌گویند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها