حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس:

سفر قالیباف به روسیه انجام می‌شود

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین‌الملل گفت: روابط تهران و مسکو ممتاز و راهبردی است، سفر رئیس قوه مقننه به رغم شرایط خاص محدودیت‌های کرونایی، با در نظر داشتن تحولات مهم منطقه و بین‌المللی به روسیه انجام می‌شود.

سفر قالیباف به روسیه انجام می‌شود
کد خبر: 463527
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۰:۳۷:۳۷

اعتمادآنلاین| دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با رعیات اصول عزت، مصلحت و درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین‌الملل گفت: روابط تهران و مسکو ممتاز و راهبردی است، سفر رئیس قوه مقننه به رغم شرایط خاص محدودیت‌های کرونایی، با در نظر داشتن تحولات مهم منطقه و بین‌المللی به روسیه انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مهمی در مدت اقامت قالیباف در مسکو تنظیم شده است که دیدار و رایزنی با روسای مجالس دوما و سنای و برخی از مقامات عالیرتبه دولتی روسیه از آن جمله است.

امیرعبداللهیان اظهار کرد: بی تردید رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی مورد توجه جدی است و برنامه‌های سفر با رعایت این ملاحظه مهم و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

دستیارویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل گفت: پارلمان و دولت مسکو با رویی گشاده و نگاه بلندمدت به مناسبات دو کشور نسبت به تنظیم برنامه‌های سفر عمل کرده اند، توسعه هم جانبه همکاری‌ها و‌ تسهیل روابط تجاری، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و... از اهداف سفر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها