سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران:

آرایش جامعه برای عبور از تحریم جدی و جهادی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در سطح کشور ما یک شور فوق‌العاده‌ای وجود دارد که نمونه‌های آن را در این‌جا مشاهده می‌کنید. آرایش مردم ما برای عبور از تحریم، آرایش جامعه ما برای غلبه بر دشمن و آرایش مردم ما برای تامین نیاز‌ها واقعاً جهادی و جدی است.

آرایش جامعه برای عبور از تحریم جدی و جهادی است
کد خبر: 463532
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۰:۴۸:۲۱

اعتمادآنلاین| سرلشکر سلامی معتقد است که تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ و تاریخی برای کشورمان است و نه یک فرصت برای مقطعی از زمان.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه 19 بهمن در پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: امروز رویداد بسیار امیدبخشی را در این نمایشگاه ملاحظه می‌کنیم و آن هم شکوفایی استعداد‌هایی است که به وفور در جامعه ما وجود دارد. در کنار نیاز‌هایی که کشور ما برای پیشرفت دارد و در عین حال تحریم‌های اقتصادی، صنعتی، علمی و فناوری که علیه کشور ما به وفور وجود دارد و همه دشمنان ما تلاش می‌کنند تا همه روزنه‌های پیشرفت را بر ما ببندند.

وی ادامه داد: به همت جوانان اندیشمند و پرتلاش که جهاد علمی و فناوری را در مسیر پیشرفت کشور قرار داده‌اند، امروز می‌بینیم بسیاری از محصولاتی که پیش از این باید از کشور‌های خارجی وارد کنیم و ما را به کشور‌های دیگر وابسته می‌کرد امروز به دست جوانان تلاشگر و دانشمند ما که در عرصه جهاد علمی تلاش می‌کنند در حال ساخته شدن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما در حال پیشرفت هستیم، اظهار کرد: ما در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم و به نظر ما تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای کشور بزرگ ایران است و نه یک فرصت برای مقطعی از زمان. امروز این تحریم‌ها به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها و اعتقادات و باور‌های مردم ما تبدیل شده و به مفهوم واقعی یک تلاش بی‌وقفه‌ای برای قطع همه نیاز‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: ما نمی‌توانیم به هیچ کشوری نیازمند باشیم. ما با همه کشور‌های جهان متفاوت هستیم، ما تحت تحریم جهانی هستیم و هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت فقط با ما دشمنی نمی‌کنند؛ اما هیچ‌کس غیر از مردم کمک نمی‌کند که این کشور بر روی پای خود بایستد.

سرلشکر سلامی گفت: جوانان ما این معنا را یاد گرفته اند که باید به ذهن‌های خود تکیه کنند و دست خودشان بر زانو‌های خود باشد. قائم و مستحکم بایستند تا آرزوی دشمنان ما را دفن کنند. این حرکت که امروز مشاهده کردیم آرایش جهادی بسیجیان ما برای پیشرفت‌های علمی و فناوری نه در سطح محصولات ساده و پیش پا افتاده، بلکه پیچیده‌ترین قطعات و فناوری‌های مورد نیاز کشور.

وی ادامه داد: در سطح کشور ما یک شور فوق‌العاده‌ای وجود دارد که نمونه‌های آن را در این‌جا مشاهده می‌کنید. آرایش مردم ما برای عبور از تحریم، آرایش جامعه ما برای غلبه بر دشمن و آرایش مردم ما برای تامین نیاز‌ها واقعاً جهادی و جدی است. ما مطمئن هستیم که فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همین همت و عزمی است که در این نمایشگاه شاهد آن هستیم.

نمبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها