اعلام وصول 3 سوال ملی از وزرای علوم و اقتصاد

عضو هیات‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز 3 سوال ملی از وزرای علوم و اقتصاد و همچنین طرح ممنوعیت به کارگیری افراد خارجی در باشگاه‌های ورزشی دولتی را اعلام وصول کرد.

اعلام وصول 3 سوال ملی از وزرای علوم و اقتصاد
کد خبر: 463578
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۳:۰۲:۵۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 19 بهمن) مجلس شورای اسلامی تعدادی طرح و سوال را اعلام وصول کرد.

موارد اعلام وصولی به شرح ذیل است:

- طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران.

- طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب 30/1/66 و اصلاحات و الحاقات بعدی.

- طرح تشویق و حمایت از خیرین، تبدیل وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدام ادواری و ممنوعیت به کارگیری افراد خارجی در باشگاه‌های ورزشی دولتی.

- سوال ملی معین الدین سعیدی نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت کم توجهی وزارت علوم به کیفیت‌بخشی به آموزش های کاربردی مرتبط با مشاغل کشور.

- سوال ملی سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده تهران در مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر علوم درباره عدم برنامه مناسب جهت بهره‌مندی از نظرات سرمایه عظیم علمی متشکل از 80 هزار عضو هیأت علمی و بیش از 3.5 میلیون دانشجو جهت چاره‌جویی برای حل مشکل کشور.

- سوال ملی شهریار حیدری نماینده قصرشیرین از وزیر اقتصاد درباره عدم تحقق برنامه‌های وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله ارزش پول ملی، نابسامانی در بورس و اوراق بهادار، مشکلات عدیده گمرکات، سازمان خصوصی‌سازی، سهام عدالت و مناطق آزاد صنعتی و ویژه.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها