کد خبر: 463802
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۳:۵۵:۴۰
| |

10 بازیکن یوونتوس در خطر از دست دادن فینال کوپا ایتالیا

سومین مصاف تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در یک ماه اخیر، فردا شب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار می‌شود، جایی که بانوی پیر مترصد حفاظت از برتری‌اش در بازی رفت و صعود به فینالی است که فصل گذشته در آن مغلوب ناپولی شد.

10 بازیکن یوونتوس در خطر از دست دادن فینال کوپا ایتالیا
کد خبر: 463802
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۳:۵۵:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ سومین مصاف تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در یک ماه اخیر، فردا شب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار می‌شود، جایی که بانوی پیر مترصد حفاظت از برتری‌اش در بازی رفت و صعود به فینالی است که فصل گذشته در آن مغلوب ناپولی شد.

یوونتوسی‌ها در بازی رفت که هفته گذشته برگزار شد، رقیب دیرینه‌شان را در دربی ایتالیا با نتیجه 2 بر یک شکست دادند و به همین دلیل شانس بیشتری برای صعود به فینال دارند اما تلاش بانوی پیر برای صعود به ایستگاهی پایانی کوپا ایتالیا ممکن است منجر به محرومیت تعدادی از مهره‌های کلیدی این تیم از فینال شود.

یووه در حالی از اینتر پذیرایی می‌کند که 10 بازیکنش در صورت گرفتن یک کارت زرد بازی فینال را از دست می‌دهند. همین موضوع ممکن است تیم تحت هدایت آندره‌آ پیرلو را مجبور کند که محتاطانه‌تر بازی کند.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت ایتالیا، برخلاف مسابقات لیگ، در رقابت‌های حذفی فوتبال ایتالیا دریافت دو کارت زرد محرومیت از بازی بعدی را در پی دارد و کریستیانو رونالدو، آلوارو موراتا، فدریکو کیه‌زا، رودریگو بنتانکور، ماتیس دلیخت، مریح دمیرال، آرتور ملو، آدرین رابیو، فدریکو برناردسکی و الکس ساندرو همگی یک کارت زرد دارند و در صورت گرفتن کارتی دیگر از فینالی که پای دیگر آن یکی از دو تیم آتالانتا یا ناپولی خواهد بود محروم خواهند شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها