کد خبر: 463914
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

سید محمد احمدی، شهردار شهر رشت، در حاشیه افتتاح سه پروژه شهری در گفتگوی اختصاصی با اعتماد آنلاین گیلان گفت:

تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه کاره شهر رشت که جزو مطالبات مردمی است از اولین اهداف مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به رشتوندان بوده است

سید محمد احمدی، شهردار شهر رشت، در حاشیه افتتاح سه پروژه شهری در گفتگوی اختصاصی با اعتماد آنلاین گیلان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه کاره شهر رشت از اولین اهداف مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به رشتوندان بوده است.

تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه کاره شهر رشت که جزو مطالبات مردمی است از اولین اهداف مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به رشتوندان بوده است
کد خبر: 463914
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمد احمدی، شهردار شهر رشت، در حاشیه افتتاح سه پروژه شهری در گفتگوی اختصاصی با اعتماد آنلاین گیلان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه کاره شهر رشت از اولین اهداف مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به رشتوندان بوده است.

آتشنشانی رشت

وی در ادامه با ابراز امیدواری از روند اتمام کلیه پروژه های نیمه کاره شهر رشت، اظهار داشت امروز با توجه به رو به رشد بودن سازه های عمرانی رشت و احداث ساختمان ها و برج های بلند مرتبه، نیاز به تحهیزات تخصصی برای جلوگیری از آسیب های جدی در زمان بروز حوادث، هر چه بیشتر احساس می شود و ما در تلاش هستیم تا بیشتر از قبل به جهت ایجاد آرامش همشهریان عزیز، اقدامات لازم را به عمل بیاوریم.

آتشنشانی رشت

شهردار رشت در ادامه گفت: الحاق این سه خودروی نردبان به ناوگان آتشنشانی نیز به همین جهت و در راستای خدمت رسانی هر چه بهینه تر به همشریان عزیز انجام شده است.

آتشنشانی رشت

احمدی، همچنین در مورد ساختمان مرکز هموفیلی رشت گفت: سالهاست مسئولین کانون هموفیلی و شهرداری رشت در حال تلاش هستند تا این مرکز را به جهت رفاه حال این بیماران بزرگوار به بهره برداری برسانند، که با لطف خداوند بزرگ و تلاشهای همه بانیان این امر خیر این اتفاق در دهه مبارک فجر امسال به وقوع پیوست. امیدوارم هر چه سریعتر کار تجهیز این مرکز نیز به انجام برسد تا بتوانیم درمانگاه هموفیلی رشت را که سومین درمانگاه تخصصی هموفیلی در ایران است به بهره برداری برسانیم.

درمانگاه هموفیلی رشت

در ادامه شهردار شهر رشت درباره رونمایی از ترمیم و بازسازی مقبره دکتر حشمت بیان داشت: دکتر حشمت به عنوان یک قهرمان در نهضت جنگل همیشه در یادها و خاطره ها باقی خواهد ماند و ما به جهت قدردانی از این شخصیت ارزشمند تلاش کردیم تا به بازسازی و ترمیم مقبره وی که از سال 1397 در دستور کار شهرداری بوده است، سرعت بدهیم و با لطف خدا و همت پرسنل عمرانی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت، امروز این پروژه به اتمام رسید و از آن رونمایی شد.

مقبره دکتر حشمت

به گزارش اعتماد آنلاین گیلان؛ خودروهای نردبان آتش نشانی رشت از سال 1395 تا امروز در پروسه خرید و الحاق به ناوگان آتشنشانی دچار چالش های متعدد بود که با پیگیری های شهردار رشت طی سه ماه گذشته که بر مسند شهرداری تکیه زده است؛ این چالش ها مرتفع شد و این خودروها به ناوگان آتشنشانی پیوستند

آتشنشانی رشت

همچنین، ساختمان درمانگاه هموفیلی شهر رشت که زمین آن توسط مرحوم آذربانی وقف شد و تمام مراحل ساخت آن نیز توسط توسط سکینه جهان طلب، قائم مقام رییس کانون هموفیلی ایران در گیلان، پیگیری شده است؛ با دستور سید محمد احمدی شهردار شهر رشت، به جهت تسریع در امر تکمیل ساختمان این مرکز درمانی در ماه های گذشته، به مراحل نهایی رسیده است و به زودی کار تجهیز آن نیز آغاز خودهد شد و پس از تجهیز و آماده سازی، این درمانگاه در اختیار کانون هموفیلی ایران قرار خواهد گرفت.

هموفیلی رشت


لازم به ذکر است تا امروز شهرداری رشت، در حدود یازده میلیارد ریال برای این پروژه بودجه صرف کرده است و انتظار می رود با توجه به امور تکمیلی که مهمترین آن تملک یک باب مغازه در ورودی درمانگاه به جهت تسهیل در رفت و آمد بیماران و آمبولانس است نیازمند صرف حدود بیست میلیارد ریال بودجه دیگر ‌باشد.

درمانگاه هموفیلی رشت


سومین پروژه ای که امروز از آن رونمایی شد نیز، بازسازی آرامگاه دکتر حشمت بود که با بودجه ای بالغ بر ده میلیارد ریال و طرحی که در مسابقه ای به همین منظور در سال91 برگزار و برگزیده شد و الهام گرفته از نمادهای بومی استان گیلان است، اجرا شده است.

مقبره دکتر حشمت

اعضای شورای شهر رشت، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اعضای کانون هموفیلی ایران در افتتاحیه ها و رونمایی این روز حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها