کد خبر: 463952
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۰:۰۷:۴۳
| |

وزیر بهداشت:

پسرم واکسن زد تا مردم بدانند همه ما فدای ملت ایرانیم

وزیر بهداشت گفت: در بین افرادی که امروز واکسن می‌زنند، جوانی است که پزشک نیست، بلکه دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف است و از بچه های نخبه تک رقمی کشور در کارشناسی ارشد است و آمده بگوید خونمان سرخ تر از دیگران نیست و همه ما فدای ملت ایرانیم‌؛ آمده بگوید اینکه پدرم قول داد که اولین‌کسی که واکسن را می زند از اعضای خانواده ام خواهد بود، حالا عمل کرده و این فرد کسی نیست جز فرزند وزیر بهداشت کشور.

پسرم واکسن زد تا مردم بدانند همه ما فدای ملت ایرانیم
کد خبر: 463952
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۰:۰۷:۴۳

اعتمادآنلاین| سعید نمکی، وزیر بهداشت، در مراسم آغاز واکسیناسیون کووید19 در کشور از بیمارستان امام خمینی تهران (ره)، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آقای رییس جمهور خوشبختانه با حمایت های مستمر و بی دریغ شما، همکارانمان در وزارت خارجه، وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه امروز مفتخریم قولی که به ملت ایران دادیم که قبل از 22 بهمن‌ماه واکسیناسیون را شروع کنیم این قول را امروز اجرایی کنیم.

وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون علیه کووید19 در 635 بیمارستان دولتی، خصوصی، خیریه و... برای اولین بار و اولین گروه برای پرسنل درگیر در کرونا و کووید 19 انجام می شود. واکسیناسیون برای همکارانی اعم از پزشک، پرستار و پرسنل خدماتی ای سی یو انجام می شود.

وی گفت: اما در بین این عزیزان، جوانی است که پزشک نیست، بلکه دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف است و از بچه های نخبه تک رقمی کشور در کارشناسی ارشد است و آمده بگوید خونمان سرخ تر از دیگران نیست و همه ما فدای ملت ایرانیم‌؛ آمده بگوید اینکه پدرم قول داد که اولین‌کسی که واکسن را می زند از اعضای خانواده ام خواهد بود، حالا عمل کرده و این فرد کسی نیست جز فرزند وزیر بهداشت کشور.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها