کد خبر: 464083
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۷:۲۱:۵۴
| |

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

«ما می‌توانیم»، باوری بود که انقلاب در مردم ایجاد کرد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که انقلاب اسلامی باور "ما می توانیم" را در مردم ایجاد کرد و مردم توانستند با تکیه بر این باور گام های اساسی در حوزه های مختلف بردارند.

«ما می‌توانیم»، باوری بود که انقلاب در مردم ایجاد کرد
کد خبر: 464083
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۷:۲۱:۵۴

اعتمادآنلاین| علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، بیان کرد: یکی از مهمترین و موثرترین مولفه هایی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت و باعث پیشرفت در همه عرصه ها شد باور "ما می توانیم" بود. این باور باعث شد اقدامات اساسی در طول این چهل سال انجام شود. یکی از آن ها استقلال کشور بود با انقلاب اسلامی آن وابستگی که به غرب و شرق بود دیگر کنار رفت و توازن سیاسی دنیا برهم ریخت.

وی در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در لوای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شیوه حکمرانی جدیدی را در دنیا ایجاد کرد. در طول این سال ها گام های خوبی در جهت تولید علم برداشته شد و جوانان و دانشمندان ارزشمند کشورمان با خودباوری برگرفته از مردم مداری گام های بسیار موثری برداشتند. امروز چه در بخش هسته ای و دانش بنیان و چه تولید داروهای کمیاب ما رشد چشمگیری در دنیا داشته ایم.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: ما تولید قدرت را از تولید علم گرفتیم. در مقاطع مختلف و فراز و نشیب هایی که داشتیم با تکیه بر توانایی های خود سربلند بیرون آمدیم. در طول 41 سال گذشته یکی از دستاوردهای بسیار مثبت و موثر انقلاب اسلامی فروپاشی نظام سوسیالیست اتحاد جماهیر شووری بود که امام (ره) نوید آن را داد. امروز نیز شاهد هستیم که مردم در مقابل استکبار جهانی ایستادند و در برابر تمام تهدیدها مقاومت کردند و شاهد فروپاشی درون حاکمیت آمریکا هستیم. امروز همه می بینند که آمریکا دیگر ابهت گذشته را ندارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تاکید کرد: اما نکته ای که به عنوان یک آسیب می توان به آن اشاره کرد، نگاه افرادی است که در بخشی از حاکمیت و درون دولت ها نفوذ کردند و با تفکر لیبرالی نتوانستند کاری پیش ببرند و مشکلاتی را ایجاد کردند.

حدادی در پایان افزود: ایجاد تمدن نوین اسلامی نیاز به یک دولت اسلامی و انقلابی با روحیه قوی و جهادی داشته تا برای مردم و کشور ایران اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشد. ما در سیستم اداری کشور نیاز به یک جراحی بزرگ داریم و تقویت و حمایت از تولید باید اولویت اول قرار گیرد. متاسفانه عده ای از مسئولان توقف هایی را در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کردند و با سهل انگاری مشکلات معیشتی زیادی برای مردم ایجاد شده است در صورتی که ظرفیت های خوبی داشتیم اما آنطور که باید به آن ها توجه نشد. اگر در طول این سال ها به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخلی توجه بیشتری می شد، پیشرفت های بیشتری داشتیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها