کد خبر: 464090
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۷:۳۶:۵۸
| |

نماینده مردم تبریز در مجلس:

هدف افزایش قیمت بنزین، ضربه زدن به مجلس قبلی بود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی ضایع کردن مجلس بود تا نمایندگان را خوار و ذلیل کنند، افزایش قیمت بنزین هم با همین نیت صورت گرفت.

هدف افزایش قیمت بنزین، ضربه زدن به مجلس قبلی بود
کد خبر: 464090
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۷:۳۶:۵۸

اعتمادآنلاین| احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، در رابطه با "حاشیه های سفر قالیباف به مسکو" گفت: برای شکافتن این موضوع باید به قبل از انتخابات مجلس رجوع کرد، هدف برخی ضایع کردن مجلس بود تا نمایندگان را خوار و ذلیل کنند، افزایش قیمت بنزین هم با همین نیت صورت گرفت تا مردم از صندوق رای قهر کنند، این کار در شب انتخابات صورت گرفت! تاریخ جمهوری اسلامی نشان می دهد در سال انتخابات کاری صورت نمی گیرد که بر انتخابات و میزان مشارکت تاثیر بگذارد، قبل از به دنیا آمدن مجلس با ما عناد و دشمنی داشتند تا بتوانند نام این مجلس را "مجلس حداقلی" بگذارند. هر اتفاقی در مجلس رخ می دهد دست مایه تبلیغات این افراد قرار می‌گیرد که از واقعیت مجلس گریزانند و هجمه ها به سفر قالیباف در همین راستا است. در چهارچوب توسعه ارتباطات دیپلماتیک ایران با کشورهای منطقه، نیازمند ارتباط هستیم.

بیگی در رابطه با اینکه برخی منتقدان به این سفر مطرح کردند که این سفر در راستای کارهای انتخاباتی است، گفت: چون در سال انتخابات هستیم، سفرهای استانی قالیباف و رئیسی اینگونه تلقی می شود و انتخابات بر همه این موارد سایه افکنده است و این سفر هم از این قائده مستثنی نیست.

او در مورد سفر طالبان به تهران گفت: با طرف های درگیر موضوع امنیت افغانستان باید ارتباط برقرار کنیم و اکنون طالبان طرف مذاکره است. طالبان در اجلاس قطر شرکت و با طرف های غربی دیدار می کند و به عنوان بازیگر اصلی صحنه و منطقه، نمی توانیم خودمان را از این ارتباطات بی نیاز بدانیم و حتما باید این ارتباطات وجود داشته باشد. کسانی به این ارتباطات ایراد وارد می کنند و طالبان را نماد تروریست و عامل اصلی ترور و ناامنی در افغانستان می دانند که حتما وزارت خارجه به یک تحلیل در این زمینه دست پیدا کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا طالبان قابل اطمینان است، گفت: بله برای تاثیر گذاشتن می توان از انها استفاده کرد، سیاست یعنی همین که امکانی وجود داشته باشد تا بر رفتار طرف مقابل تاثیر گذاشت، طالبان بازیگر اصلی صحنه افغانستان و جغرافیای پیرامون است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها