کد خبر: 464122
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۹:۰۹:۵۱
| |

نامزدهای نهایی انتخابات IWF تا 4 اسفند اعلام می‌شوند

فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) با اعلام لیست کاندیداهای انتخابات فدراسیون جهانی اعلام کرد لیست نهایی نامزد ها و بررسی صلاحیت ها تا 22 فوریه (4 اسفند) نهایی می شود و  انتخابات نیز 6 و 7 فروردین 1400 برگزار می شود.

نامزدهای نهایی انتخابات IWF تا 4 اسفند اعلام می‌شوند
کد خبر: 464122
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۹:۰۹:۵۱

اعتمادآنلاین| فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) با اعلام لیست کاندیداهای انتخابات فدراسیون جهانی اعلام کرد لیست نهایی نامزد ها و بررسی صلاحیت ها تا 22 فوریه (4 اسفند) نهایی می شود و انتخابات نیز 6 و 7 فروردین 1400 برگزار می شود.


چهارده عضو هیات اجرایی فعلی فدراسیون جهانی، در انتخابات حضور دارند. هفت نفر از آنها نامزد ریاست فدراسیون هستند.


برای هیات اجرایی نیز حضور نمایندگان دو کشور مصر و تایلند که از حضور در المپیک محروم هستند و سام کوفا از استرالیا که 85 ساله است از نکات قابل توجه است.


علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ایران در مورد انتخابات گفت: مهمترین مسئله حفظ وزنه برداری در بازی های المپیک است. من همیشه بر اهمیت مبارزه قوی علیه دوپینگ و احترام به دستور العمل هایIOC تاکید کرده ام. ما به تغییرات و اصلاحات قابل توجهی در سیستم خود نیاز داریم و همه باید از یکدیگر حمایت کنیم.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری فهرست کاندیداها برای انتخابات را مشروط به بررسی صلاحیت‌ها اعلام کرد. از ایران چهار نفر در این انتخابات حضور دارند. علی مرادی، رییس فدراسیون ایران برای پست‌های مهم ریاست، دبیر کلی، نایب‌ریس اول، نواب رییس و هیات اجرایی کاندیدا شده است.

علیرضا قریشی، رییس هیات خوزستان برای عضو در کمیته فنی، محسن بیرانوند، کمیته مربیان و داوود باقری برای کمیته پزشکی کاندید شده‌اند.

بیشتر رقبای علی مرادی در پست ریاست، در چهار پست مهم دیگر (دبیر کلی، نایب‌رییس اول، نواب رییس و هیات اجرایی) هم حضور دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها