کد خبر: 464183
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۱:۲۶:۱۹
| |

وزیر دفاع آلمان خواستار به روز رسانی نیروهای مسلح شد

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ گزارش داد، وزیر دفاع آلمان و بازرس کل نیروهای مسلح این کشور خواستار به‌روز رسانی تمام عیار نیروها شدند.

وزیر دفاع آلمان خواستار به روز رسانی نیروهای مسلح شد
کد خبر: 464183
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۱:۲۶:۱۹

اعتمادآنلاین| گزارش مشترک آنه‌گرت کرامپ-کارن‌باوئر، وزیر دفاع آلمان و ابرهارد زورن، بازرس کل نیروهای مسلح آلمان تحت عنوان "تفکرات درباره آینده ارتش" سه‌شنبه تقدیم پارلمان شد.

در این گزارش به بررسی وضعیت فعلی نیروها و شرایط امنیتی پرداخته شده و پیشنهادهایی برای انجام اصلاحات داده شده است. این گزارش تایید دارد که نیروهای مسلح آلمان کمبود بودجه دارند، به صورت کافی آموزش ندیده‌اند و به شکلی یک‌جانبه روی ماموریت‌های خارجی متمرکز هستند.

به گفته کرامپ-کارن‌باوئر و زورن، با وجود اینکه نیروهای مسلح آلمان یکی از قطب‌های زیرساخت و لجستیک ناتو است، این نهاد برای اجرای وظایفش و تضمین امنیت ملی از آمادگی کافی برخوردار نیست.

علاوه بر این، پاندمی کرونا ظاهرا ضعف‌ها در زمینه "ساختارهای داخلی و فرایندهای مدیریتی" در نیروهای مسلح آلمان را فاش کرده است.

بنابراین، این مقام‌ها اصلاحاتی را در ساختار داخلی و تدارکات پیشنهاد داده‌اند. آنها همچنین خواستار تشکیل یک شورای امنیت ملی و یک شورای امنیت فدرال در وزارت دفاع آلمان شدند. علاوه بر این، تاکید شده است که نیروهای مسلح آلمان به رشد بودجه برنامه‌ریزی شده نیاز دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها