«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پشت پرده افشاگری جدید اسرائیل در مورد ترور شهید فخری‌زاده چیست؟

رژیم اسرائیل به همان روش سنتی خود باز هم مسئولیت یکی دیگر از اقدامات تروریستی را به شکل غیر مستقیم به عهده گرفته اما در عین حال تلاش کرد ردپای دولت آمریکا را از این اقدام پاک کند.

پشت پرده افشاگری جدید اسرائیل در مورد ترور شهید فخری‌زاده چیست؟
کد خبر: 464325
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رژیم اسرائیل به همان روش سنتی خود باز هم مسئولیت یکی دیگر از اقدامات تروریستی را به شکل غیر مستقیم به عهده گرفته اما در عین حال تلاش کرد ردپای دولت آمریکا را از این اقدام پاک کند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رژیم اسرائیل طبق یک سنت قدیمی اطلاعاتی را که برای انتشار در نظر دارد در اختیار یکی از رسانه‌های غیر اسرائیلی قرار داده و بعد از آن با بازنشر و اقتباس از آن به مانور رسانه‌ای در مورد آن می‌پردازد.

در همین راستا نشریه جویش کرونیکل که یک نشریه بریتانیایی است، با انتشار اطلاعات جدیدی ادعا کرد به سناریوی نحوه ترور شهید محسن فخری‌زاده دست پیدا کرده است.

صرف نظر از سناریوپردازی‌های این روزنامه بریتانیایی رسانه‌های رژیم صهیونیستی تلاش دارند روی چند مورد خاص متمرکز شوند.

اولین مساله تاکید بر این امر که ماموران موساد این کار را انجام داده و هیچ عنصر آمریکایی در این اقدام تروریستی دخالت نداشته است.

این رسانه‌ها به نقل از منبع اصلی ادعا کردند 20 مامور موساد که برخی از آنها دو تابعیتی هستند قطعات مسلسل یک تنی را به تدریج و در فواصل زمانی مختلف وارد ایران کرده‌اند در حالی شمار دیگری از ماموران از جمله برخی از نیروهای محلی هم برای مدت 8 ماه به طور مستمر تحرکات فخری‌زاده را تحت کنترل داشته و به تعقیب وی می‌پرداختند.

به زعم این رسانه‌ها موساد عامل این ترور بوده و گرچه آمریکا در آن دخالتی نداشته اما پیش از انجام آن در جریان آن قرار گرفته است.

گرچه منابع رسمی در اسرائیل حاضر به اظهار نظر در رابطه با این گزارش نشدند اما به گفته کارشناسان امور منطقه انتقال این اطلاعات به رسانه‌ها از سوی تل‌آویو بی‌ارتباط با سخنان و اظهارات اخیر وزیر اطلاعات در رابطه با این مساله نبوده و احتمال تلاش موساد برای منحرف کردن سیر تحقیقات در ایران وارد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها