کد خبر: 464442
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۰۹:۲۴:۰۰
| |

احمد مازنی، نماینده مجلس دهم:

توهین به رییس‌جمهوری نشانه دوری از آرمان‌های انقلاب است / هتاکان عده‌ای اندک هستند که از قطار انقلاب پیاده شدند

نماینده مجلس دهم توهین به رییس‌جمهوری را نشانه دوری از آرمان‌های انقلاب توصیف کرد و گفت: این افراد نه اکثریت ملت و نه سخنگوی نظام، بلکه عده‌ای اندک هستند که از قطار انقلاب پیاده شدند و در خیال، خود را انقلابی می‌دانند.

توهین به رییس‌جمهوری نشانه دوری از آرمان‌های انقلاب است / هتاکان عده‌ای اندک هستند که از قطار انقلاب پیاده شدند
کد خبر: 464442
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۰۹:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده مجلس دهم توهین به رییس‌جمهوری را نشانه دوری از آرمان‌های انقلاب توصیف کرد و گفت: این افراد نه اکثریت ملت و نه سخنگوی نظام، بلکه عده‌ای اندک هستند که از قطار انقلاب پیاده شدند و در خیال، خود را انقلابی می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی روز جمعه درباره توهین به رییس‌جمهوری در راهپیمایی روز 22 بهمن در یکی از شهرهای کشور گفت: آنهایی که از تریبون‌ها، بداخلاقی را ترویج می‌کنند در اقلیت هستند؛ اقلیتی که به نظر می رسد از جانب برخی گروه‌ها حمایت می‌شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم درباره ادبیات و گفتمان تخریب و پیامدهای آن افزود: یکی از پیامدهای توهین به رییس جمهوری در مجامع عمومی را می‌توان باب شدن این رفتار غلط دانست که متاسفانه سابقه هم دارد. رهبر انقلاب اسلامی بارها نسبت به پرهیز از اینگونه هتاکی‌ و بدزبانی‌ها هشدار داده‌اند.

مازنی یادآور شد: مثلا وقتی چند سال قبل یکی از مداحان در حین قرائت دعای عرفه به من فحاشی کرد، تلویزیون بجای تقبیح این رفتار از او دعوت کرد. اکنون که رهبر انقلاب اسلامی در جمع مداحان نسبت به اینگونه توهین‌ها هشدار داده‌اند، وظیفه متولیان این است که برای پیشگیری از بداخلاقی‌ها اقدام کرده و با متخلفان برخورد کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم اضافه کرد:‌ اینگونه بداخلاقی‌ها منجر به تفرقه در صفوف ملت و سوء‌استفاده بدخواهان و دشمنان کشور می شود و این در حالی است که مراسم روز 22 بهمن باید نماد وحدت و انسجام ملی باشد.

مازنی ادامه داد: آسیب دیگر شعارهای انحرافی در مراسم ملی، استفاده ابزاری از ظرفیت‌های ملی در جهت اهداف گروهی است در این زمینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مسوول باید مجریان برنامه را توجیه و با تخلف‌ها برخورد کند.

این فعال اصلاح‌طلب درباره واکنش گروه‌ها در محکوم کردن ادبیات توهین و گفتمان تخریب، اظهار کرد: متاسفانه شیوع ادبیات موهن صرفا به یک جریان خلاصه نمی‌شود. وظیفه بزرگان کشور و رهبران جناح‌های مختلف این است که این رفتار را تقبیح کرده و خود و جامعه را به رعایت تقوا دعوت کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها