کد خبر: 464508
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۴:۰۸
| |

بیژن زنگنه، وزیر نفت:

توهین به رییس‌جمهوری توهین به حاکمیت ملی است

وزیر نفت درباره توهین عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به رییس‌جمهور در یادداشتی نوشت: رییس‌جمهوری برجسته‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور است و توهین سازمان‌یافته به این جایگاه، به معنای توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است.

توهین به رییس‌جمهوری توهین به حاکمیت ملی است
کد خبر: 464508
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۴:۰۸

اعتمادآنلاین| بیژن زنگنه وزیر نفت درباره توهین عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به رییس‌جمهور طی یادداشتی ضمن دفاع از حسن روحانی همه سیاسیون را دعوت کرد تا توهین به ریاست جمهوری را محکوم کنند.

متن یادداشت زنگنه بدین شرح است:

در موضوع توهین اخیر به ریاست جمهوری، آنچه را که آقای دکتر آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در محکومیت توهین به شخص و بویژه جایگاه ریاست جمهوری نوشته بودند؛ تایید می کنم. اگر من هم وزیر نبودم، بیشتر از آن‌ها را می نوشتم و می‌گفتم ولی الان محتمل است به چیزی دیگر تعبیر شود.

رییس جمهوری برجسته‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور است و توهین سازمان‌یافته به این جایگاه، به معنای توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است.

واقعیت اینست که اینگونه اقدامات (که خلاف رهنمودهای صریح مقام معظم رهبری انجام می شود)، تنها بخشی اندک از مصایبی را که دولت هر روزه با آن‌ها درگیر است، نمایان می کند. اینگونه ناهنجاری‌های سیاسی، علی القاعده باید توسط همه سیاسیون محکوم شود و اگر چنین نشود برای مردم واجد معانی و موجب طرح سوالات بی‌جواب بسیاری خواهد شد.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها