نماینده خلخال و کوثر در مجلس مطرح کرد:

عدم رعایت موارد شکلی قانون در انتصاب رئیس جدید سازمان بورس/بعید است اصلاح قانون انتخابات شوراها به 1400 برسد

سیدغنی نظری خانقاه، نماینده خلخال و کوثر در مجلس، گفت: درخصوص انتخابات شوراها با توجه به اینکه ثبت آن در اسفندماه انجام می‌شود و زمان زیادی از آن فاصله نداریم بعید می‌دانم که اصلاحات انتخابات شوراها به انتخابات 1400 برسد.

عدم رعایت موارد شکلی قانون در انتصاب رئیس جدید سازمان بورس/بعید است اصلاح قانون انتخابات شوراها به 1400 برسد
کد خبر: 464591
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۹:۴۲:۰۴

اعتمادآنلاین| سیدغنی نظری خانقاه در خصوص احتمال بازگشت لایحه بودجه 1400 به مجلس، گفت: لایحه بودجه باید طی دو هفته مجددا از سوی دولت به مجلس ارائه شود تا بررسی شده و قبل از پایان سال به امید خدا تصویب شود که هم دولت بتواند کار خود را به راحتی انجام دهد و هم مجلس به وظیفه هم خود در پایان سال عمل کرده باشد.

وی افزود: مهمترین وظیفه مجلس در پایان سال بودجه‌ریزی برای سال بعد است که دولت معطل نشود و کشور به راحتی اداره شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درخصوص رسیدگی مشکلات بورس در ماه‌های گذشته و دیدار با رئیس جدید این سازمان بیان داشت: تاکنون جلسه‌ای با ایشان نداشتیم چراکه نسبت به انتصاب ایشان ایراد اساسی وارد است و موارد شکلی قانون رعایت نشده است.

وی افزود: وزیر اقتصاد و امور دارایی در انتصاب ایشان تخلف آشکار مرتکب شده و ما در کمیسیون تقاضای اعمال ماده 234 کرده‌ایم.

نماینده خلخال در مجلس یازدهم درخصوص احتمال اجرای اصلاحات قانون در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مجلس اصلاحاتی را در قانون انتخابات ریاست جمهوری تصویب کرد و شورای نگهبان نسبت آن ایراداتی وارد دانست که باید برطرف شود و من نمی‌دانم که چه زمانی به دستور کار صحن می‌آید و آیا به انتخابات می‌رسد یا خیر. اما درخصوص انتخابات شوراها با توجه به اینکه ثبت نام آن در اسفندماه انجام می‌شود و زمان زیادی از آن فاصله نداریم بعید می‌دانم که اصلاحات انتخابات شوراها به انتخابات 1400 برسد.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها