رونالد کومان:

دوست دارم لیونل مسی در بارسلونا بماند

رونالد کومان در مستندی که قرار است چهارشنبه در هلند پخش شود حضور دارد. سرمربی بارسلونا پذیرفت که یک دوربین روزی که به سمت سیوداد کوندال (کمپ ورزشی بارسا) پرواز می کند همراهی اش کند.

دوست دارم لیونل مسی در بارسلونا بماند
کد خبر: 464609
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۰:۱۰:۱۵

اعتمادآنلاین| رونالد کومان در مستندی که قرار است چهارشنبه در هلند پخش شود حضور دارد. سرمربی بارسلونا پذیرفت که یک دوربین روزی که به سمت سیوداد کوندال (کمپ ورزشی بارسا) پرواز می کند همراهی اش کند. او می خواست با تیم کاتالانی قرارداد امضا کند. بخشی از این مستند منتشر شد که در آن سرمربی هلندی درباره پدری، آینده لیونل مسی (در آن زمان هنوز ستاره آرژانتینی تصمیم نگرفته بود) و سطح تیم صحبت می کند.

کومان گفت: یکی از بازیکنان بارسا پدری نام دارد که از لاس پالماس به آبی اناری ها پیوسته است. او را نمی شناسم اما می گویند که می تواند لادروپ جدید باشد یا اینیستای جدید. او را نمی شناسم. حالا باید ببینیم، او بزرگترین استعداد تمام اسپانیاست.

سرمربی هلندی درباره مسی اظهار کرد: دوست دارم با او کار کنم. دوست دارم او مانند بهترین بازیکن جهان در بارسا بماند اما باید بداند که تغییراتی وجود خواهد داشت. هنوز حرفی از اسامی نخواهم زد. به جوانان فرصت خواهیم داد. او باید تصمیم بگیرد که می خواهد با تفکراتمان ادامه دهد یا نه. او باید تصمیم بگیرد که می ماند یا نه.

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل رئال بتیس گفت: مسی یک بازیکن بزرگ است. برابر بتیس خیلی خوب این تفاوت دیده شد. زمانی که وارد زمین شد تیم توانست خود را نشان بدهد. هم تیمی هایش به او تکیه می کنند و حریف دچار ترس می شود.

کومان در مورد قراردادش اظهار کرد: مطمئن هستم یکسری مسائل خواهند گذشت چون از بالا هدایت می شوند. من در مسیری قرار دارم که همیش دوست داشتم باشم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها