کد خبر: 464670
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۲:۱۷:۱۴
| |

وزیر نفت:

توهین به رییس‌جمهوری، ‌توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است

بیژن زنگنه،  وزیر نفت درباره توهین عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به رییس‌جمهور طی یادداشتی همه سیاسیون را دعوت کرد تا توهین به ریاست‌جمهوری را محکوم کنند و افزود:‌ توهین سازمان‌یافته به رییس جمهوری، به معنای توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است.

توهین به رییس‌جمهوری، ‌توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است
کد خبر: 464670
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۲:۱۷:۱۴

اعتمادآنلاین| «بیژن زنگنه» در یادداشتی،‌ ادامه داد: «در موضوع توهین اخیر به ریاست‌جمهوری، آنچه را که آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در محکومیت توهین به شخص و به‌ویژه جایگاه ریاست‌جمهوری نوشته بود؛ تایید می‌کنم. اگر من هم وزیر نبودم، بیشتر از آنها را می‌نوشتم و می‌گفتم ولی الان محتمل است به چیزی دیگر تعبیر شود.»

وزیر نفت در ادامه آورده که رییس‌جمهوری برجسته‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور است و توهین سازمان‌یافته به این جایگاه، به معنای توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است.

زنگنه تاکید کرده که «واقعیت این است که این‌گونه اقدامات که خلاف رهنمودهای صریح مقام معظم رهبری انجام می‌شود، تنها بخشی اندک از مصایبی را که دولت هر روزه با آنها درگیر است، نمایان می‌کند. این‌گونه ناهنجاری‌های سیاسی، علی‌القاعده باید توسط همه سیاسیون محکوم شود و اگر چنین نشود برای مردم واجد معانی و موجب طرح سوالات بی‌جواب بسیاری خواهد شد.»

در جریان راهپیمایی موتوری و ماشینی 22 بهمن امسال،‌ تعدادی از موتورسواران در شهر اصفهان به رئیس‌جمهوری توهین کردند که این موضوع واکنش گسترده‌ای را ایجاد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها