کد خبر: 464868
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

لسترسیتی اشک یورگن کلوپ را درآورد / رقابت بارسلونا و رئال مادرید در زمین بسکتبال / شوک لا اسپزیا به میلان

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در چهاردهمین روز از ماه فوریه نگاهی داشتند به رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف. روزنامه‌های انگلیسی به شکست شاگردان کلوپ پرداختند. روزنامه‌های اسپانیایی نگاهی داشتند به پیروزی اتلتیکو مادرید و بارسلونا و روزنامه‌های ایتالیایی هم شکست میلان و یوونتوس را به صفحه اول خودشان آورده‌اند.

لسترسیتی اشک یورگن کلوپ را درآورد / رقابت بارسلونا و رئال مادرید در زمین بسکتبال / شوک لا اسپزیا به میلان
کد خبر: 464868
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا، در چهاردهمین روز از ماه فوریه نگاهی داشتند به رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف. روزنامه‌های انگلیسی به شکست شاگردان کلوپ برابر لسترسیتی پرداختند. روزنامه‌های اسپانیایی نگاهی داشتند به پیروزی اتلتیکو مادرید و بارسلونا در رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا و روزنامه‌های ایتالیایی هم شکست میلان و یوونتوس را به صفحه اول خودشان آورده‌اند.

***

روزنامه «استاراسپورت»، عکسی از یورگن کلوپ را در صفحه اول خودش منتشر و به شکست سنگین لیورپول برابر لسترسیتی اشاره کرده است. شاگردان یورگن کلوپ، برای سومین هفته متوالی شکست خوردند تا عملا از کورس قهرمانی عقب بمانند. این مربی آلمانی، بعد از شکست تیمش برابر لستر، در کنفرانس خبری اعتراف کرد که لیورپول شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی خودش ندارد و همزمان که این کلمات را به زبان می‌آورد اشک می‌ریخت.

این روزنامه در ادامه در خبری دیگر مدعی شده که رئال مادرید به دنبال خرید ایمریک لاپورته مدافع منچسترسیتی است. استاراسپورت در این گزارش نوشته: «این مدافع فرانسوی، جایگاه خودش در منچسترسیتی را از دست داده و رئال مادرید هم به دنبال جذب یک مدافع میانی است و به همین خاطر مدیران این تیم شرایط خرید ایمریک لاپورته را بررسی می‌کنند.»

استاراسپورت در ادامه عکسی از داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد را منتشر کرده و نوشته: «مربی منچستر به فکر آینده است.»

1

روزنامه «سان» چاپ انگلیس هم عکسی از آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول منتشر کرده و نوشته: «کلوپ اعتراف کرد که بعد از این شکست رویایی قهرمانی دوباره لیورپول از دست رفت.»

1

روزنامه «آبولا» چاپ پرتغال عکسی از بازی شب گذشته پورتو برابر بواویشتا را منتشر کرده و به تساوی این 2 تیم پرداخته است. دیداری که با گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو همراه بود. این روزنامه نوشته: «اژدها دوباره امتیاز از دست داد و فاصله‌اش با اسپورتینگ صدرنشین بیشتر شده است.» مهدی طارمی با گلی که شب گذشته به ثمر رساند خودش را 9 گله کرد و در رده دوم بهترین گلزنان لیگ پرتغال ایستاد. حالا او یکی از ارکان اصلی پورتو است و از هواداران این تیم هم لقب پادشاه را دریافت کرده است.

1

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» به شکست شب گذشته میلان و یوونتوس در سری A، اشاره کرده و نوشته: «شوخی‌های اسکودتو». هفته بیست و دوم سریA ایتالیا شب گذشته برگزار شد و در مهمترین دیدارها یوونتوس با یک گل از ناپولی شکست خورد و میلان هم 2 بر صفر برابر لا اسپزیا تن به شکست داد. اتفاقی که باعث شده تا جنگ قهرمانی در ایتالیا جذاب‌تر از گذشته شود. حالا شاگردان کونته می‌توانند با پیروزی در بازی امشب برابر لاتزیو به صدر جدول فوتبال ایتالیا برسند.

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت»، عکسی از زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان را منتشر کرده و نوشته: «شوک به میلان»؛ تیتری که اشاره به شکست این تیم برابر لااسپازیا دارد. شاگردان استفانو پیولی با این شکست صدر را به رقیب دیرینه خودشان تعارف زدند. این روزنامه در ادامه عکسی از آنتونیو کونته مربی اینتر را منتشر کرده و نوشته: «شارژ اینتر»؛ تیتری که اشاره به فرصت مناسب این تیم برای صدرنشینی در سری A، دارد.

1

روزنامه «مارکا» چاپ اسپانیا عکسی از شادی بازیکنان اتلتیکومادرید را منتشر کرده و نوشته: «قدم به قدم تا کسب قهرمانی»؛ تیتری که اشاره به پیروزی شاگردان دیگو سیمئونه برابر گرانادا دارد.

1

روزنامه «as» نیز عکسی از شادی بازیکنان اتلتیکومادرید در بازی برابر گرانادا را منتشر کرده و نوشته: «رهبر، عقب نمی‌نشیند». این روزنامه در ادامه نگاهی هم داشته به دیدار تیم بسکتبال بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در رقابت‌های کوپا دل‌ری.

1

روزنامه «موندو دیپورتیو» چاپ اسپانیا با انتشار عکسی از لیونل مسی، به پیروزی 5 بر یک بارسلونا برابر آلاوس پرداخته و نوشته: «دست مقدس». موندو در ادامه به دیدار حساس تیم بسکتبال بارسلونا برابر رئال مادرید هم اشاره کرده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها