پرویز سروری، فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد:

جزئیات برنامه‌های انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب / مدل «نامزد-کابینه» اصولگرایان در مقابل مدل «نامزد-معاون» اصلاح‌طلبان

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به مدل ارائه شده «نامزد -کابینه» برای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: موضوع مهم این است که در این دوره شورای ائتلاف به همراه نامزدی که معرفی می‌کند یک ترکیب از کابینه را هم معرفی کند که خواهد کرد.

جزئیات برنامه‌های انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب / مدل «نامزد-کابینه» اصولگرایان در مقابل مدل «نامزد-معاون» اصلاح‌طلبان
کد خبر: 464916
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۳:۰۰:۵۹

اعتمادآنلاین| فعال اصولگرا درباره برنامه‌های انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.


پرویز سروری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مدل ارائه شده «نامزد -کابینه» برای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: موضوع مهم این است که در این دوره شورای ائتلاف به همراه نامزدی که معرفی می‌کند یک ترکیب از کابینه را هم معرفی کند که خواهد کرد.

او ادامه داد: برای مثال ممکن است برای سِمت وزیر اقتصاد دولت خود سه یا چهار نفر فرد احتمالی را معرفی کرده که در بین اینها وزیر اقتصاد مشخص شود؛ علاوه بر این یک سبد از ظرفیت‌های موثری که برای برون رفت از وضعیت فعلی کشور موثر باشد به مردم معرفی شده و مردم می‌دانند که الگوی کابینه به چه صورت است و در جریان کلیت کابینه قرار خواهند گرفت.

سروری با اشاره به کابینه‌های پیشنهادی برای هر یک از نامزدها هم گفت: معتقدم که اینها اقداماتی است که برای تخریب مدل اصولگریان مطرح شده تا هم مدل مارا به تمسخر بکشد و هم مردم را گیج کند. همان طور که می‌دانید مدل اصلاح طلبان مدل آمریکایی نامزد - معاون است و برای اینکه ذهن مردم مشغول شود و اگر هم زمانی شورای ائتلاف این موضوع را رسما اعلام کرد در میان این لیست‌ها گم شود و مردم نتوانند واقعیت موضوع را بدانند و با این کار جنگ روانی را به راه انداخته‌اند.

این عضو دوره چهارم شورای شهر تهران همچنین نقش احزاب در تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای را نیز اینگونه تشریح کرد: معتقدم که نقشی که برعهده احزاب باید باشد این است که برنامه محور باشند، چرا که امروز مردم و کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و سفره‌شان مدام در حال کوچک‌تر شدن است و از همین رو به دنبال این هستند که دولتی بر سر کار بیاید که برنامه مشخصی برای برون رفت از مشکلات امروز کشور داشته باشد؛ معتقدم احزاب باید رقابت برنامه‌ای داشته باشند تا رقابت با محوریت نامزد.

او ادامه داد: اگر احزاب برنامه‌های خود را برای برون رفت از مشکلات کشور اعلام کنند طبیعتا نامزدی هم معرفی خواهند کرد که مصداق روشن برنامه‌هایشان باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها