کد خبر: 465121
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چگونه فایل‌های پی‌دی‌اف را ویرایش کنیم؟

ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف یکی از مشکلات اغلب کسانی است که با این نوع فایل‌ها سروکار دارند. در این مطلب به چگونگی ویرایش این فایل‌ها می‌پردازیم.

چگونه فایل‌های پی‌دی‌اف را ویرایش کنیم؟
کد خبر: 465121
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمت PDF برای انتقال و انتشار اطلاعات است؛ اما ویرایش آن بسیار دشوار است. این فایل‌ها اصولاً برای ویرایش طراحی نشده‌اند و برای تغییر محتوا به نرم‌افزارهای خاصی احتیاج است.

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از «Digital Trends»، در این مطلب در نظر داریم که راه‌های ویرایش فایل پی‌دی‌اف را به شما آموزش دهیم.

Adobe Acrobat

pdf

شرکت ادوبی فرمت پی‌دی‌اف را ساخته و واضح است که برای ویرایش این فایل‌ها هم به سراغ نرم‌افزار مخصوص همین شرکت خواهیم رفت. برای استفاده از این روش شما احتیاج دارید که به Adobe Document Cloud دسترسی داشته باشید. استفاده از این نرم‌افزار پولی است؛ اما اگر فقط یک فایل پی‌دی‌اف برای ویرایش دارید، می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان Adobe DC استفاده کنید.

گام اول: در برنامه Adobe Acrobat فایل پی‌دی‌اف مورد نظر را باز کنید. محتویات فایل ظاهر می‌شود.

گام دوم: به دنبال گزینه Edit PDF بگردید که در سمت راست قسمت ابزارها می‌توانید آن را پیدا کنید.

گام سوم: تغییرات مد نظر خود را اعمال کنید. می‌توانید متن را ویرایش کنید، سایز نوشته‌ها را تغییر دهید و خطاهای نگارشی را اصلاح و هر چیزی را که دوست دارید ویرایش کنید.

شایان ذکر است که شرکت Adobe نسخه موبایل این نرم‌افزار را نیز ارائه داده و اگر می‌خواهید فایل پی‌دی‌اف خود را چاپ کنید، این نرم‌افزار گزینه بسیار خوبی است.

نرم‌افزارهای جایگزین

برخی نرم‌افزارها را می‌توان جایگزینی برای Adobe Acrobat به شمار آورد. این نرم‌افزارها گزینه‌های زیادی برای ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف در اختیارتان می‌گذارند. چنین نرم‌افزارهایی اغلب رایگان و در دسترس هستند و راحت دانلود می‌شوند. اگرچه امکانات این برنامه‌ها محدود است، اما گزینه ایده‌آلی برای ویرایش‌های جزئی به شمار می‌رود.

PDFsam

pdf

این نرم‌افزار برای استخراج محتوا از پی‌دی‌اف است که به شما اجازه می‌دهد صفحات پی‌دی‌اف را از آن بیرون بکشید، جابه‌جا کنید و درهمان پی‌دی‌اف یا فایلی دیگر ذخیره کنید. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید صفحات فایل پی‌دی‌اف را ویرایش و مدارک پیچیده‌تری تولید کنید. محیط این نرم‌افزار ساده است و افراد مبتدی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

PDF Xchange

pdf

این نرم‌افزار از بعضی جهات حتی از Adobe Acrobat کامل‌تر است و می‌تواند پاسخگوی تمام نیاز شما در این زمینه باشد. در نسخه رایگان این برنامه می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار فایل‌های خود را تقسیم، ترکیب و ویرایش کنید و از نظر املایی مورد بررسی قرار دهید و نظرات و لینک‌هایی را بیفزایید. در نسخه پولی این برنامه می‌توانید صفحات را جابه‌جا و حتی حذف کنید. 15 تصویر را به فرمت پی‌دی‌اف تبدیل و حتی صفحاتی را از پی‌دی‌اف‌های دیگر به فایل خود اضافه کنید.

Sejda online PDF editor

pdf

اگر علاقه‌ای به دانلود برنامه ویرایش پی‌دی‌اف ندارید، برنامه آنلاین Sejda بهترین گزینه است. شما می‌توانید متن پی‌دی‎‌اف را ویرایش کنید. امضای دیجیتالی انجام دهید. تصاویر و اشکال مختلف اضافه و حاشیه‌نویسی کنید. در استفاده از این روش محدودیت‌هایی نیز وجود دارد؛ به عنوان مثال بیشتر از 200 صفحه را نمی‌توانید ویرایش کنید و امکان ویرایش فایلی با حجم بیش از 50 مگابایت وجود ندارد. برای حذف این محدودیت‌ها می‌توانید نسخه پولی را تهیه کنید.

تبدیل فایل پی‌دی‌اف

pdf

شما می‌توانید فایل پی‌دی‌اف خود را به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید و در نرم‌افزاری همچون Word تغییرات را اعمال کنید. اگرچه روش بسیار خوبی است، اما ممکن است به درستی انجام نشود و مواردی همچون علامت‌گذاری‌ها و فونت‌ها و ساختار صفحات به هم بریزد. شما می‌توانید از برنامه‌ای همچون Able2Extract Professional 16 استفاده کنید که چنین تبدیلی را انجام می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد فایل پی‌دی‌اف را به Word,PowerPoint,AutoCAD,Excel تبدیل کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها