کد خبر: 465342
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۱۸:۰۹
| |

جواد امام، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب:

احزاب نامزد خود را معرفی کنند، شاید نامزد آنها با اقبال جبهه اصلاحات مواجه شود

عضو جبهه اصلاح‌طلبان ایران در واکنش به تلاش برخی احزاب برای معرفی نامزد مستقل حزبی، گفت: احزاب می‌توانند نامزد خود را معرفی کنند شاید نامزد آنها از اقبال عمومی جبهه اصلاحات برخوردار شده و گزینه نهایی باشد.

احزاب نامزد خود را معرفی کنند، شاید نامزد آنها با اقبال جبهه اصلاحات مواجه شود
کد خبر: 465342
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۱۸:۰۹

اعتمادآنلاین| جواد امام، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با اشاره به جلسه نخست نهاد اجماعی اصلاح‌طلبان و معرفی بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت و سنی این جبهه و انتقاد دو حزب جمهوریت و اراده ملت از این سازوکار گفت: حزب جمهوریت ایران اسلامی عضو شورای هماهنگی نیست و حزب اراده ملت هم با تصویب شورای مرکزی خود از عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شده است.

وی اضافه کرد: منتقدان چون راهی پیدا نکردند متوسل به بحث‌های حاشیه‌ای شده‌اند. دو حزب فوق عضو شورای هماهنگی نیستند که بخواهند جلسه جبهه اصلاح‌طلبان را نقد کنند.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با اشاره به مواضع احزابی چون ندای ایرانیان و مردم‌سالاری برای معرفی داوطلب مستقل در انتخابات 1400 گفت: احزاب سیاسی در کشور مستقل هستند و می‌توانند دیدگاه‌های مختلفی داشته باشند. هر چند این احزاب هم گزینه نهایی خود برای انتخابات 28 خرداد 1400 را معرفی نکرده‌اند.

جواد امام خاطرنشان کرد: احزاب سیاسی می‌توانند نامزد حزبی معرفی کنند شاید نامزد مورد نظر آنها از اقبال عمومی جبهه اصلاحات برخوردار شود و گزینه نهایی باشد.

وی تاکید کرد: نباید این فرصت به بهانه تک‌روی از احزاب اصلاح‌طلب گرفته شود، احزاب برای فعالیت، شناسایی ظرفیت‌ها و بیان دیدگاه‌های خود آزاد هستند و همه آنها اعلام کردند که به دنبال اجماع هستند.

این فعال اصلاح‌طلب، جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خیلی از افراد فکر می‌کردند که اجماع صورت نمی‌گیرد که خوشبختانه این فرصت اتفاق افتاد و همه در کنار هم قرار گرفتند.

دبیر کل مجمع ایثارگران اصلاح طلب با بیان اینکه نیازمند فضای باز و تجدیدنظر نهادهای نظارتی در بحث معرفی نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری هستیم، در عین حال گفت: اگر قرار باشد تجدیدنظری صورت نگیرد شرایط مشارکت و حضور موثر مردم پای صندوق رای مهیا نمی‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها