کد خبر: 465353
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۲۹:۰۵
| |

حمایت مرتضی طلایی از ارائه کابینه قبل از برگزاری انتخابات

نایب رئیس اسبق شورای اسلامی شهر تهران، درباره ارائه لیست‌های منتصب به نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد.

حمایت مرتضی طلایی از ارائه کابینه قبل از برگزاری انتخابات
کد خبر: 465353
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۲۹:۰۵

اعتمادآنلاین| مرتضی طلایی نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لیست‌های انتخاباتی منتشر شده در فضای مجازی گفت: اخباری که این روزها در شبکه‌های مجازی موجود است حکایت از این دارد که نامزدهای مختلف ریاست جمهوری کابینه‌های خود را هم معرفی کرده‌اند.

او ادامه داد: اگرچه اصل این موضوع امری مثبت است، یعنی افرادی که درصدد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هستند باید کابینه و برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند، زیرا این موضوع هم در افزایش مشارکت و هم تصمیم گیری شهروندان ما بسیار موثر است، اما فضاهای ایجاد شده نشان از وجود خلاء جدی تشکیلات حزبی و سیاسی در کشور دارد.

طلایی افزود: به سبب خلاء تشکل‌های رسمی و قانونی این گمانه زنی‌ها تا جایی پیش رفته که بیشتر جنبه شوخی به خود گرفته است؛ معتقدم که ضرورت دارد که تشکیلات‌ متعدد سیاسی و داوطلبان متعدد انتخابات ریاست جمهوری به طور رسمی خودشان در زمینه این لیست‌های منتشر شده موضع‌گیری داشته باشد تا چنین امر مثبتی تبدیل به یک شوخی و تمسخر نشود.

گفتنی است چند روزی می‌شود که عکس‌های مختلفی از کابینه‌های احتمالی نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری 1400 در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که شوخی و جدی این عکس‌ها مشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها