حسین کنعانی‌مقدم، دبیرکل حزب سبز:

دشمن به دنبال تحریم انتخابات 1400 است

دبیرکل حزب سبز گفت: معتقدم که در این میان برخی از نیروهای داخلی هم در این سناریو دشمن به دنبال جایگاه هستند و رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال زمینه‌سازی برای تحریم انتخابات هستند و مشارکت مردم را کاهش داده تا دولت آینده از کارآمدی لازم برخودار نباشد.

دشمن به دنبال تحریم انتخابات 1400 است
کد خبر: 465437
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۵:۳۰:۲۵

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب سبز درباره ارائه لیست‌های منتسب به نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد.

حسین کنعانی‌مقدم، دبیرکل حزب سبز با اشاره به انتشار لیست‌های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: با نزدیک شدن به انتخابات 1400، دشمن سناریوهایی را از طریق فضای مجازی به عنوان یک جنگ روانی دنبال می‌کند و به دنبال این است که با روش‌های مختلف، فضای سیاسی انتخابات آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

او ادامه داد: در این جنگ روانی از تخریب شخصیت‌هایی که ممکن است نامزد و یا موثر در انتخابات باشند هم فروگذار نکرده و به دنبال این است که مرجعیت سیاسی را در انتخابات آینده تحت تاثیر قرار داده و با سیاه‌نمایی مردم را از حضور در انتخابات مایوس کرده و به آنها بگوید که رای‌شان در انتخابات آینده موثر نیست و نمی‌تواند تغییری ایجاد کند.

کنعانی مقدم افزود: علاوه بر این به دنبال ایجاد شک در موضوع نوع رقابت و یا مشارکت حداکثری هستند تا اعلام کنند که دولت بعدی رقابتی نخواهد بود، بلکه یک دولت حداقلی است تا به این شیوه به یک موازنه منفی دست زده و در زمینه مشارکت سیاسی مردم و انتخابات تاثیرگذار باشند. روش دیگر هم این است که زمینه حضور نیروهای مخالف نظام برای معرفی به شورای نگهبان را دنبال کنند و چون این افراد قطعا تایید صلاحیت نخواهند شد به این وسیله انتخابات را تحریم کنند و شورای نگهبان را هم زیر سوال ببرند.

دبیرکل حزب سبز اضافه کرد: معتقدم که در این میان برخی از نیروهای داخلی هم در این سناریو دشمن به دنبال جایگاه هستند و رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال زمینه‌سازی برای تحریم انتخابات هستند و مشارکت مردم را کاهش داده تا دولت آینده از کارآمدی لازم برخودار نباشد.

منبع‌: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها