در رویداد تخصصی اینترنت اشیاء صورت گرفت؛

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز برگزاری رویداد تخصصی اینترنت اشیاء از دستاوردها و اقدامات همراه اول در حوزه راهکارهای هوشمند دیجیتال بازدید کرد.

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول
کد خبر: 465450
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۵:۵۹:۴۶

اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز سه‌شنبه 28 بهمن و همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء در هفته ایران دیجیتال، ضمن بازدید از غرفه‌های گروه همراه اول در جریان آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای تکنولوژیک اپراتوراول تلفن‌همراه قرار گرفت.

در این بازدید، نماینده مرکز تحقیق و توسعه همراه اول ضمن تشریح رسالت این مرکز مبنی بر تمرکز بر تحقیق، توسعه، نوآوری و بومی‌سازی فناوری‌های نوین در دو حوزه نسل پنجم و راهکارهای هوشمند دیجیتال، به تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های جاری و طرح‌ریزی شده اقدام کرد.

همچنین در ادامه، پلتفرم «همات» به‌عنوان مرجع معتبر ارائه API در ایران نیز در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شد که مورد استقبال وی قرار گرفت. این پلتفرم توانمندساز کسب‌وکارها، توسعه‌دهندگان و سایر بازیگران عرصه دیجیتال است.

لازم به ذکر است، این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سطح B2G و B2B در سالن 27 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. همراه اول نیز به‌عنوان حامی و با شعار «همراه فناوری، حامی نوآوری» در این نمایشگاه حضور دارد.

شرکت ارتباطات سیار ایران با هدف ارائه توانمندی‌های خود در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و همچنین شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در این رویداد دو روزه شرکت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها